وزش باد شدید و بارش باران در پایتخت

همچنین سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به وزش نسبتا شدید باد به خبرنگار ایرنا گفت: از مردم درخواست داریم از توقف در کنار سازه‌های موقت و درختان خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از وزش باد نسبتا شدید همراه با بارش باران در پایتخت و غافلگیری شهروندان خبر داد و گفت: سامانه بارشی همراه با وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش دید افقی تا 48 ساعت آینده در تهران و ارتفاعات این استان استقرار دارد.
 
حامد یزدی مهر در گفت و گو با ایرنا افزود: این سامانه در مناطق نیمه شمالی و مناطق غربی استان تهران محسوس خواهد بود و با توجه به پیش بینی آبگرفتگی بعضی معابر، رخداد مه و احتمال تگرگ از شهروندان می خواهیم از تردد در فضای کوهستانی و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ادامه داد: همچنین به تمامی عشایر کوچ رو توصیه می‌شود از جا بجایی خودداری کرده و از چرای دام در ارتفاعات و تردد گله‌ها در مناطق سیل گیر و کنار رودخانه‌ها بپرهیزند.
 
وی یادآور شد: این سامانه بصورت موقت و لحظه‌ای خواهد بود و بصورت دائمی در سطح تهران و سایر شهرستان ها نخواهد بود با این حال مدیریت بحران در سطح استان تهران در آماده باش کامل قرار دارد.
 
همچنین سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به وزش نسبتا شدید باد به خبرنگار ایرنا گفت: از مردم درخواست داریم از توقف در کنار سازه‌های موقت و درختان خودداری کنند.
 
سید جلال ملکی افزود: تیم‌های آتش نشانی نیز همچون گذشته در آماده باش کامل هستند اما درخواست داریم مردم از تردد غیرضروری در فضای باز به ویژه در مناطق کوهستانی خودداری کنند.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تاکید کرد: رانندگان در زمان بارندگی و وزش باد بدلیل کاهش دید بیشتر مراقب عابرین پیاده باشند و با سرعت مطمئنه و اطمینان کامل رانندگی کنند همچنین عابران پیاده در این مواقع به هنگام عبور از خیابان از پل‌های پیاده و خط کشی‌های عابر استفاده کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان