سردار حاجی زاده:

سرنوشت بدتری در انتظار تروریست‌ها است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه اگر تروریست‌ها به شرارت‌هایشان ادامه بدهند، سرنوشت بدتری در انتظارشان است، گفت: حمله موشکی شب گذشته کار کوچکی بود.

سرنوشت بدتری در انتظار تروریست‌ها است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه اظهار داشت: تروریست‌ها اگر به شرارت‌های خود ادامه بدهند، سرنوشت بدتری در انتظارشان است.

وی افزود: هدف این موشک‌ها اطراف دیرالزور در سوریه و مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست‌های تکفیری بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه عنوان کرد: تروریست‌ها باید بدانند تهران، لندن و پاریس نیست. حمله موشکی شب گذشته کار کوچکی بود و دشمنان اگر دست از پا خطا کنند ضربات مهلک‌تری بر آنان وارد خواهیم کرد.

سردار حاجی زاده گفت: موشک از ایران شلیک شد، از آسمان عراق عبور کرد و در سوریه اصابت کرد و توسط هواپیماهای بدون سرنشین ما که از اطراف دمشق به پرواز درآمدند، در اطراف دیرالزور اصابت‌ها را برای ما مخابره کردند که موشک‌ها دقیقا به اهداف برخورد کردند.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی محل تروریست‌ها یک دنیا مساله است و زدن این موشک‌ها دارای یک پیام مهم است و اینکه آنان می دانند عیار ایرانی چقدر است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گت: سپاه به تبعیت از فرمانده معظم کل قوا، عزم و اراده محکمی برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و سر سوزنی عقب نمی‌نشیند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر