طرز تهیه قهوه نارگیلی خوشمزه و خوش طعم در خانه

اگر می خواهید یک نوشیدنی متفاوت با طعم و عطری نارگیلی تهیه کنید قهوه نارگیلی گزینه بسیار خوبی برای تهیه است. برای تهیه این نوع نوشیدنی نیاز به مواد اولیه زیادی ندارید و در مدت زمان بسیار کمی تهیه می شود.

طرز تهیه قهوه نارگیلی خوشمزه و خوش طعم در خانه

قهوه یکی از نوشیدنی های گرم رایج است که به راحتی و در مدت زمان بسیار کمی تهیه می شود. قهوه با طعم های مختلف و با استفاده از مواد اولیه های مختلف مانند نارگیل و … تهیه می گردد. قهوه نارگیلی یک نوع قهوه بسیار متفاوت و خوشمزه است که به دلیل وجود نارگیل دارای طعم و عطری بسیار عالی است. شما می توانید این قهوه متفاوت و خوشمزه را با استفاده از مواد اولیه خیلی کمی و همچنین در مدت زمان کمی تهیه کنید. این قهوه را می توان همراه انواع شیرینی های خوشمزه سرو کرد. روش یا طرز تهیه قهوه نارگیلی، یک قهوه متفاوت در این مطلب قرار گرفته شده است.

در کنار این نوع قهوه می توان از شیرینی هایی مانند شیرینی نارگیلی و قرابیه نارگیلی تهیه و سرو کرد. برای تهیه این دو شیرینی می توان بر روی لینک قرار گرفته شده در مطلب کلیک کرد تا بتوانید این دو شیرینی خوشمزه را هم به راحتی تهیه کنید. البته می توان قهوه را بدون چیزی در کنار خودش سرو کرد و یا حتی می توان از انواع بیسکوییت و کیک استفاده کرد. اگر می خواهید تعداد بیشتری قهوه نارگیلی داشته باشید می توانید مواد اولیه را بر اندازه تعداد چند برابر کنید. برای تهیه می توان از هر تعداد یخی که دوست دارید استفاده کنید که به دلخواه است اما نباید یخ زیاد ریخته بشود.

قهوه نارگیلی متفاوت

مواد لازم

  • شیر نارگیل 1 فنجان
  • قهوه سرد 1/3 فنجان
  • قهوه یخ زده مکعبی حدودا 1 ظرف
  • نارگیل رنده شده 3 قاشق غذا خوری
  • سیروپ وانیل 2 قاشق غذا خوری
  • خامه زده شده برای تزئین
  • نارگیل رنده شده برای تزئین

قهوه نارگیلی با تزئین

طرز تهیه قهوه نارگیلی با طعمی متفاوت

ابتدا برای تهیه قهوه سرد نارگیلی بسیار متفاوت و خوشمزه باید تمامی مواد اولیه از جمله شیر نارگیل، قهوه سرد، قهوه یخ زده مکعبی، نارگیل رنده شده و سیروپ وانیل را در مخلوط کن بریزید تا به صورت یک دست مخلوط شوند.

دقت داشته باشید نباید خامه زده شده و نارگیل رنده شده ای را که برای تزئین کنار گذاشته اید را درون مخلوط کن بریزید. در ادامه به خوبی مواد را مخلوط کنید تا همانطور که گفته ایم یک دست شود. قهوه شما آماد است.

طرز تهیه قهوه نارگیلی متفاوت

قهوه را در لیوان مورد نظر بریزید و با استفاده از خامه و نارگیل رنده شده به دلخواه تزئین کنید و حتی می توانید از شکلات ذوب شده روی خامه استفاده کنید. برای مشاهده و تهیه انواع نوشیدنی گرم خوشمزه و متفاوت بر روی لینک قرار گرفته شده در مطلب کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر