فولکس واگن Atlas Cross Sport را با ظاهری آفرودی‌تر عرضه می‌کند

فولکس واگن Atlas Cross Sport با کیت بدنه و چرخ‌های منحصر به فرد با بسته Basecamp عرضه می‌شود.

فولکس واگن Atlas Cross Sport را با ظاهری آفرودی‌تر عرضه می‌کند

فولکس واگن Atlas Cross Sport با کیت بدنه و چرخ‌های منحصر به فرد با بسته Basecamp عرضه می‌شود.

فولکس واگن خط تولید لوازم جانبی Basecamp خود را به شاسی بلند Atlas Cross Sport گسترش داده است. این خودروساز قبلاً این بسته را برای اطلس استاندارد ارائه کرده بود که به صورت قطعات جداگانه قابل خرید است.

بسته Basecamp ارتقاء مشابهی را برای هر دو مدل Atlas ارائه می‌دهد. این ارتقاء دارای یک والانس جلوی دو رنگ مشکی و نقره‌ای، گلگیرهای مشکی مات با محافظ گلگیرهای یکپارچه، یک والانس عقب نقره‌ای ساتن و پنل‌های راکر درب جانبی نقره‌ای ساتن است. Air Design کیت بدنه را تولید کرده است. VW یک نشان Basecamp نصب شده بر روی پنل جلوی جلو را برای مدل Atlas ارائه می دهد. این نه برای Atlas Cross Sport در دسترس است و نه به صورت جداگانه فروخته می‌شود.

فولکس واگن توصیه نمی‌کند که این بسته استایل برای مدل‌های Atlas R-Line و Peak Edition استفاده شود. برای مدل‌هایی که دارای قلاب تریلر نیستند طراحی نشده است. ارتقاء Basecamp با چرخ‌های Traverse MX 17 اینچی از fifteen52 برای هر دو مدل عرضه می‌شود. آنها در دو رنگ شیشه مات و نقره‌ای درخشان موجود هستند.

کل کیت برای Atlas 2650 دلار و برای Atlas Cross Sport 2774 دلار هزینه دارد. به عنوان قطعات جداگانه، والانس‌های جلو و عقب هر کدام 680 دلار هستند. پنل‌های راکر درب جانبی 769 دلار و گلگیرهای 645 دلار قیمت دارند. چرخ‌ها هر کدام 315 دلار هستند.

کیت برای این دو مدل از کانسپت Volkswagen’s 2019 Atlas Basecamp الهام گرفته شده است. دارای چرخ‌های Traverse MX طراحی شده توسط fifteen52 و یک کیت بدنه سفارشی از Air Design بود. همچنین دارای کیت لیفت بود که ارتفاع آن را با فنرهای H&R حدود 1.5 اینچ افزایش داد.

در ماه مه، فولکس واگن قیمت های اولیه اطلس و اطلس کراس اسپورت 2024 را اعلام کرد. شاسی بلند با ظاهر سنتی از 39075 دلار شروع می‌شود، در حالی که قیمت نسخه اسپورت‌تر 38065 دلار است (هر دو شامل هزینه مقصد 1350 دلار است). قیمت‌ها نسبت به مدل سال 2023 افزایش یافته است، زیرا خودروساز تجهیزات استاندارد بیشتری مانند صندلی‌های جلوی تهویه شونده و فرمان گرم شونده و مواد اولیه‌تر برای کابین اضافه کرده است.

اطلس در شش تریم و اطلس کراس اسپورت در پنج تریم موجود است. تریم R-Line سطح بالا برای هر دو سبک بدنه از بیش از 50000 دلار شروع می‌شود. این شرکت برای سال 2024 تغییرات بزرگی در زیر کاپوت ایجاد کرد و VR6 را با یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ جایگزین کرد که 269 اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان