ماهان شبکه ایرانیان

طرز تهیه چای سرد تمشک با طعم عالی

چای سرد تمشک یکی از چای ها با خواص بسیار زیاد است که در مدت زمان کمی و به راحت ترین روش تهیه می شود. طرز تهیه این چای سرد با طعمی عالی در این مطلب قرار گرفته شده است.

طرز تهیه چای سرد تمشک با طعم عالی

چای تمشک یکی از چای های سرد بسیار خوش طعمی است که خواص بسیار زیادی دارد. این چای سرد را می توان در مدت زمان کمی و زیر 15 دقیقه حاضر کرد. همانطور که گفته ایم تمشک خواص بسیار زیادی از جمله بهبود بخشیدن گردش خون و کاهش چین و چروک دارد. با استفاده از این چای در روز های هفته می توان از تمامی خواص عالی این چای سرد بهرمند شد. این چای را می توان به همراه انواع کیک و شیرینی و یا حتی شام و ناهار میل کرد زیرا این چای سرد و خوش طعم است. طرز تهیه چای سرد تمشک با راحت ترین روش در این مطلب قرار گرفته شده است.

نوشیدنی های سرد انواع مختلف و بسیار زیادی از جمله میلک شیک زعفرانی و موکا سرد دارد که به راحتی تهیه می شوند. از تهیه این نوشیدنی های سرد با خواص فوق العاده زیاد و طعم عالی پیشمان نمی شوید. اگر می خواهید طرز تهیه این دو نوشیدنی سرد و دلچسب را هم مشاهده کنید بهتر است بر روی لینک قرار گرفته شده در مطلب کلیک کنید. برای تهیه چای سرد تمشک نیاز به یخ و دیگر مواد اولیه که تعداد آن ها زیاد نیستند دارید و با مخلوط کردن این مواد اولیه می توان طعمی متفاوت و بسیار خوشمز را چشید. اگر می خواهید چای سرد تمشک بیشتری داشته باشید می توانید مواد اولیه را یک یا دو برابر کنید.

چای سرد تمشک خوش طعم

مواد لازم

  • آب 4.5 لیتر
  • تمشک تازه 1 فنجان
  • شکر 1/2 فنجان
  • لیموناد پودر شده 1/2
  • یخ 10 عدد
  • چای کیسه ای 2 عدد

طرز تهیه چای سرد تمشک مفید

ابتدا برای تهیه چای تمشک باید قابلمه ای را با 4.5 لیتر آب بر روی حرارت قرار دهید و تمشک را به همراه چای کیسه ای و شکر در قابلمه بریزید. حالا درب قابلمه را ببندید و 5 دقیقه صبر کنید تا به خوبی جوش بی آید. سپس چای کیسه ای را در بیاورید و دور بی اندازید.

در این مرحله باید به قابلمه، لیموناد پودر شده را بی افزایید و در حد مخلوط شدن هم بزنید. برای سرد شدن این چای می توان از تعداد زیادی یخ به تعداد 10 الی 12 دانه اضافه نمایید. برای سرو چای را در قوری بریزید و یخ ها را هم اضافه کنید. در آخر چای را در لیوان مورد نظر سرو کنید. نوش جان.

چای سرد تمشک مقوی

همانطور که مشاهده کردید این چای سرد بسیار راحت و در مدت زمان کمی تهیه شد. به دلخواه می توان یخ ها را در قوری اضافه نکرد و پس از افزایش به لیوان یخ را بی اندازید. برای مشاهده و تهیه انواع نوشیدنی سرد بر روی لینک قرار گرفته شده کلیک کنید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان