با این خوراکی‌ پاییزی خوش اندام شوید!

برخی از خوراکی‌ها مربوط به فصل پاییز هستند که مصرف این خوراکی‌ها به لاغری و کاهش وزن کمک می‌کند.

با این خوراکی‌ پاییزی خوش اندام شوید!

بعضی خوراکی‌ها را هر چقدر هم مصرف کنید کالری زیادی به بدنتان نمی‌رسانند و در نتیجه هم سیر خواهید شد و هم چاق نمی‌شوید! عالی نیست؟!

در فصل پاییز علاوه بر میوه‌های خاص شاهد سبزیجات و صیفی جات مخصوص هم هستیم. نه اینکه در فصل‌های دیگر نباشند، که به برکت پیشرفت علم بشر هر میوه و سبزی در هر فصلی غیر از زمان خودش هم قابل دسترسی است! ولی بعضی خوراکی‌ها فقط در زمان خودش به دل آدم می‌نشیند! قبول دارید؟!

این 4 مورد را بخوانید و در خاطر بسپارید که هم در این فصل بسیار مفید هستند و هم کالری کمی دارند.

چغندر

چغندر را همیشه به شکل لبو میل کرده‌اید، اما همین چغندر قرمز خوشمزه را می‌توانید در آش، سوپ، سالاد، کیک، دسر هم به کار ببرید و حسابی از خواصش بهره‌مند شوید.

چغند سرشار از ویتامین، مواد معدنی و فیبر است و برای کاهش وزن هم مناسب است.

هر 100 گرم چغندر 43 کالری دارد.

زغال اخته

به به! این دانه‌های صورتی و قرمز خوش طعم و جذاب که کاربرد‌های مصرفی زیادی دارد. تا به حال مربای زغال اخته را خورده‌اید؟ قاشق قاشق در کنار چای میل کنید و لذتش را ببرید؟! پس حتما امتحان کنید.

زغال اخته نازنین با تنظیم سطح قند خون باعث افزایش چربی سوزی در بدن می‌شود و خب در پی آن کاهش وزن اتفاق خواهد افتاد.

هر 100 گرم زغال اخته 57 کالری دارد.

بلال

کسی وجود دارد که بلال دوست نداشته باشد؟ چه کبابی، چه آبپز جذاب است و دلپذیر! اصلا می‌تواند خودش یک وعده غذایی باشد. شک نکنید.

یک کربوهیدرات سالم که سرشار مواد مغذی موردنیاز بدن است و باعث افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود و کمک می‌کند تا لاغرتر بشوید!

هر 100 گرم بلال 94 کالری دارد.

کدو تنبل

بنده خدا تنبل که نیست هیچ، کلی هم برای بدن خاصیت دارد به شکل‌های مختلف هم قابل استفاده و خدمت رسانی است! با کدو تهنبل مهربان باشید!

این نوع کدو سرشار از فیبر است و همین فیبر علاوه بر اینکه با یبوست مبارزه می‌کند به شما احساس سیری طولانی‌تری می‌دهد و در نتیجه پرخوری نمی‌کنید و لاغر خواهید شد!

هر 100 گرم کدوم تنبل 45 کالری دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان