هر آنچه از فیلم Freelance باید بدانید

جان سینا اخیراً در فیلم کمدی Vacation Friends ۲ نقش‌آفرینی کرده و حالا قرار است با یک اثر کمدی و اکشن دیگری به نام فیلم مستقل (Freelance) به روی پرده سینماها بازگردد

هر آنچه از فیلم Freelance باید بدانید

جان سینا اخیراً در فیلم کمدی Vacation Friends 2 نقش‌آفرینی کرده و حالا قرار است با یک اثر کمدی و اکشن دیگری به نام فیلم مستقل (Freelance) به روی پرده سینماها بازگردد. سکان کارگردانی این اثر تازه را سازنده فیلم ربوده شده (Taken) یعنی پیر مورل در دست دارد. در فیلم «مستقل» یا «آزادکار» جان سینا بار دیگر استعداد بازیگری خودش را در ژانر کمدی و اکشن به نمایش می‌گذارد.

این بازیگر در این مدت توانسته توانایی‌های بازیگری خودش را در دنیای فیلم و سریال به نمایش بگذارد و کاراکترهای مختلفی را بازی کرده است که برخی از آن‌ها جنبه‌های کمدی زیادی دارند و این فیلم تازه نیز همین گونه است.

در فیلم «مستقل» جان سینا نقش کهنه سرباز بازنشسته‌ای را بازی می‌کند که زندگی آرامی را پشت سر می‌گذراند. با این حال، وقتی به او وظیفه داده می‌شود تا بادیگارد شخصی یک روزنامه‌نگار مستقل با بازی آلیسون بری باشد، همه چیز در زندگی وی به هم می‌ریزد. این روزنامه‌نگار به دنبال مصاحبه با رئیس‌جمهور بی‌رحمی با بازی خوان پابلو رابا در کشوری جنگ زده است. با این حال، رئیس جمهور خودش به هدفی برای نیروهای متخاصم تبدیل می‌شود و حالا این کهنه سرباز باید خودش و این روزنامه‌نگار را از این مخمصه بزرگ نجات بدهد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این اثر سینمایی بپردازیم.

عوامل سازنده فیلم Freelance

سکان کارگردانی فیلم «مستقل» در دستان پیر مورل است، کسی که سازنده فیلم برجسته و موفق «ربوده شده» با بازی لیام نیسون است. از جمله دیگر آثار ساخته شده توسط این فیلمساز برجسته نیز می‌توان به فیلم District B13، فیلم The Gunman و فیلم Peppermint اشاره کرد. وظیفه نویسندگی فیلم‌نامه فیلم «مستقل» نیز برعهده جیکوب لنتز بوده است، کسی که سابقه نویسندگی بیش از هزار قسمت از برنامه Jimmy Kimmel Live! را در کارنامه خودش دارد.

داستان فیلم Freelance

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «مستقل» به شرح زیر است:

«این فیلم داستان یک مأمور سابق نیروهای ویژه را دنبال می‌کند که درگیر یک شغل پشت میزی شده و در اولین فرصت نیز مسئولیت حفاظت شخصی از روزنامه‌نگاری را برعهده می‌گیرد، روزنامه‌نگاری که قصد مصاحبه با دیکتاتوری بی‌رحم را دارد. درست هم‌زمان با مصاحبه این روزنامه‌نگار با دیکتاتور، کودتایی نظامی صورت می‌گیرد و حالا این سه نفر باید با یکدیگر همکاری کنند تا بتوانند در داخل جنگل زنده بمانند، از دست آدم‌کش‌ها بگریزند و از این وضعیت وخیم جان سالم به در ببرند.»

بازیگران فیلم Freelance

همان‌طور که در بالا ذکر شده بود، جان سینا در فیلم «مستقل» نقش‌آفرینی می‌کند. جان سینا ستاره‌ای بسیار برجسته و سرشناس است که در آثار مختلفی بازی کرده، به‌خصوص آثاری که در ژانر کمدی و اکشن هستند. قبل از اینکه او به بازیگری روی بیاورد نیز یک کشتی‌گیر WWE سرشناس بوده است. جان سینا همچنین در دنیای سینمایی دی‌سی نقش شخصیت ضدقهرمان کریستوفر اسمیت ملقب به پیس‌میکر را در فیلم سینمایی جوخه انتحار (The Suicide Squad) و همچنین سریال پیس‌میکر (Peacemaker) بازی کرده است.

در کنار جان سینا نیز در فیلم «مستقل» آلیسون بری نقش شخصیت روزنامه‌نگار را بازی می‌کند. این بازیگر بیشتر به‌خاطر حضورش در سریال‌هایی همچون سریال Community و سریال GLOW شهرت دارد. نقش دیکتاتور بی‌رحم این اثر سینمایی را نیز خوان پابلو رابا بازی می‌کند که بیشتر به‌خاطر نقش‌آفرینی‌اش در سریال نارکوس (Narcos) شهرت دارد.

از جمله دیگر بازیگران حاضر در فیلم «مستقل» می‌توان به آلیس ایو، کریستین اسلیتر و مارتون سوکاس اشاره کرد. جولین آریتا، مولی مک‌کان، سباستین اسلاوا، دنیل تورو و روبرتو کانو نیز از جمله دیگر بازیگرانی هستند که در این اثر سینمایی نقش‌آفرینی می‌کنند.

تاریخ اکران فیلم Freelance

فیلم «مستقل» جدیدترین اثر از جان سینا به شمار می‌رود که قرار است در تاریخ 27 اکتبر سال 2023 میلادی (جمعه 5 آبان 1402) روی پرده سینماها اکران شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان