وزیر صمت توصیه کرد: مردم برای خرید خودرو عجله نکنند

علی آبادی: تا پایان سال شاهد ورود تاکسی‌ها و اتوبوس‌های برقی و از سال آینده خودروهای شخصی برقی در سطح شهرها خواهیم بود.

وزیر صمت گفت: لایحه واردات خودرو کارکرده تصویب و به زودی ابلاغ می شود و درمورد خودروهای مناطق آزاد هم مقدمات کار انجام شده تا نگرانی ها و تقاضای مردم در این حوزه پاسخ داده شود.

به گزارش پاد؛ علی آبادی، با بیان این که مردم در خرید خودرو عجله نکنند چون شرایط رو به بهبود است، افزود: با واردات خودرو، افزایش تولید و سیاست های در پیش گرفته دولت، آرامش به بازار خودرو بر می گردد تا دغدغه ها کاهش یابد.

وزیر صنعت با بیان این که روزانه 130میلیون لیتر بنزین و 100 میلیون لیتر گازوئیل مصرف می شود که در افزایش آلودگی هوا و گرمایش زمین بسیار موثر است افزود: دولت بر تولید خودروهای برقی داخلی و واردات آن تمرکز کرده و تا پایان سال شاهد ورود تاکسی‌ها و اتوبوس‌های برقی و از سال آینده خودروهای شخصی برقی در سطح شهرها خواهیم بود.

 علی آبادی با تاکید بر اینکه با اقدامات انجام شده آرامش نسبی خوبی در بازار خودرو حاکم شده گفت: در حوزه تولید خودروهای مونتاژی 100درصد افزایش تولید داریم، تولید خودروسازان داخلی افزایش یافته که در نیمه دوم رکورد سال را خواهیم زد، واردات خودروهای نو و دسته دوم هم به نتایج خوبی رسیده که نشان از تعادل در بازار عرضه و تقاضا دارد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان