افراد مشمول تزریق رایگان واکسن آنفلوآنزا

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران، گفت: ۳۵۰۰ دز واکسن آنفلوآنزا سهمیه اختصاص یافته به سازمان بهزیستی بوده است؛ از همین رو به مددجویانی که دارای خانواده و تمکن مالی هستند اعلام می‌کنیم تا خودشان واکسن را تهیه کنند.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران توضیحاتی در خصوص اختصاص واکسن رایگان آنفلوآنزا به سالمندان و معلولان مستقر در مراکز سازمان بهزیستی ارائه کرد.
 
به گزارش ایسنا، یوسف رضایی با اشاره به وجود 172 مرکز نگهداری در استان تهران، اظهار کرد: حدود 12 هزار مددجو در این مراکز مستقر هستند که با توجه به میزان آسیب‌پذیری سالمندان و معلولان، واکسن آنفلوآنزا براساس پروتکل بهداشتی تعریف شده و مشروط به اجازه قیم، در مراکز تزریق خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه در سال جاری در مجموع حدود 3500 دز واکسن آنفلوآنزا به بهزیستی استان تهران اختصاص یافته است، گفت: در بخش اول، 2400 دز واکسن تحویل گرفته شد و همچنین قرار است یک هزار و 110 دز دیگر نیز هفته آینده تحویل بگیریم.
 
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران ادامه داد: از هفته آینده و بعد از دریافت سهمیه باقی‌مانده، واکسن به مددجویان تزریق خواهد شد.
 
رضایی افزود: 3500 دز واکسن آنفلوآنزا سهمیه اختصاص یافته به سازمان بهزیستی بوده است؛ از همین رو به مددجویانی که دارای خانواده و تمکن مالی هستند اعلام می‌کنیم تا خودشان واکسن را تهیه کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان