ماهان شبکه ایرانیان

پپسی از کوکاکولا عقب افتاد

پپسی، رقیب اصلی کوکاکولا، در اوایل این ماه، کاهش ۲.۵ درصدی حجم را برای سه ماهه سوم گزارش کرد که شامل کاهش ۶ درصدی تجارت نوشیدنی‌هایش در آمریکای شمالی است.

پپسی، رقیب اصلی کوکاکولا، در اوایل این ماه، کاهش 2.5 درصدی حجم را برای سه ماهه سوم گزارش کرد که شامل کاهش 6 درصدی در تجارت نوشیدنی خود در آمریکای شمالی است. با این حال، پپسی پیش‌بینی  می‌کند برند این شرکت با رشد سود هر سهم با ارز ثابت سال 2023 را از 12 درصد به 13 درصد  همراه خواهد بود، این شرکت تلاش دارد رشد درآمد ارگانیک  10 درصدی  را در سال 2023 حفظ کند.

به گزارش ایسنا، در حالی که پپسی  از کاهش 2.5 درصدی حجم تولید خبر داده است، کوکاکولا  از  انتظار رشد درآمد ارگانیک  سال 2023 را بین 10 تا 11 درصد خبر داد. گزارش‌های حاکی  از آن  است  که محصولات کوکاکولا با  رشد سود تعدیل‌شده 7 تا 8 درصدی همراه است  که  استقبال مصرف‌کنندگان به پرداخت  قیمت‌های بالاتر برای نوشیدنی‌ها را  نیز دارد.

کوکاکولا پیش از این اعلام کرده بود که انتظار رشد درآمد ارگانیک 8 تا 9 درصدی را برای کل سال دارد و رشد سود را از 2.48 دلار آمریکا به ازای هر سهم در سال 2022 بین 5 درصد به 6 درصد تعدیل کرده است. تحلیلگران انتظار داشتند 2.64 دلار آمریکا برای هر سهم و رشد درآمد ارگانیک حدود 9.9 درصد باشد.

بر اساس گزارش بلومبرگ در آمریکای شمالی که قیمت‌ها در سه ماه  5 درصد افزایش یافت، حجم معاملات ثابت بود. این شرکت در ماه جولای اعلام کرد که انتظار دارد حجم تولید در نیمه دوم سال افزایش یابد. کوکاکولا همچنین گزارش داد که در سه ماهه سوم سود تعدیل شده‌ای را نشان می‌دهد که بیش از انتظارات بود زیرا مصرف‌کنندگان به خرید نوشابه‌ها و نوشیدنی‌های دیگر خود ادامه دادند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان