انیمه‌های دلنشین و شادابی که می‌توان پس از یک روز سخت دید

با اینکه اغلب اوقات افراد به دنبال تماشای انیمه‌ای با داستان جذاب و پر از پیچش‌های شوکه‌کننده و اکشن‌های جذاب هستند اما گاهی اوقات باید به تماشای انیمه‌های دلنشین و شاداب نشست، آن هم پس از اینکه روزی سخت و بد را تجربه کرده‌اید

انیمه‌های دلنشین و شادابی که می‌توان پس از یک روز سخت دید

با اینکه اغلب اوقات افراد به دنبال تماشای انیمه‌ای با داستان جذاب و پر از پیچش‌های شوکه‌کننده و اکشن‌های جذاب هستند اما گاهی اوقات باید به تماشای انیمه‌های دلنشین و شاداب نشست، آن هم پس از اینکه روزی سخت و بد را تجربه کرده‌اید. تماشای این انیمه‌ها به بیننده این فرصت را می‌دهد تا نگرانی‌ها و مشکلات خود را فراموش کند و به آرامش برسد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این انیمه‌های دلنشین و شاداب بپردازیم که مطمئناً تماشای آن‌ها اوقات خوشی را برای شما رقم خواهند زد.

10. انیمه Non Non Biyori

Non Non Biyori

Non Non Biyori

انیمه Non Non Biyori اثری بسیار شناخته شده و برجسته به شمار می‌رود و داستان هوتارو ایچیجو را دنبال می‌کند که زندگی در شهر شلوغ توکیو را رها می‌کند تا در شهر کوچکی در حومه شهر زندگی کند. همه چیز در این مکان تازه با آنچه که او قبلاً به آن‌ها عادت داشته، متفاوت است. فروشگاه‌ها چندان جالب نیستند و کلاس‌ها نیز تعداد افراد کمتری را درون خودشان قرار داده‌اند. با این حال، این تفاوت‌ها به جای ناامیدی سرمنشأ لذت هستند. او آرام آرام درباره زندگی روستایی یاد می‌گیرد و همین نیز تجربه تماشای بسیار دلنشین و آرامی را به مخاطبان ارائه می‌کند.

9. انیمه Little Witch Academia

Little Witch Academia

Little Witch Academia

انیمه Little Witch Academia داستان آتسوکو کاگاری را دنبال می‌کند که قصد دارد یک جادوگر باشد، آن هم پس از اینکه شاهد یکی از نمایش‌های خیره‌کننده و الهام‌بخش شاینی چریوت بوده است. با این حال، حتی با اینکه او در مدرسه برجسته برای جادوگرهای جوان جاه‌طلب به نام لونا نووا حضور پیدا می‌کند، در مقایسه با هم رده‌های خودش در زمینه جادوگری ناتوان است و به همین دلیل نیز باید بیشتر تلاش کند تا خودش را به آن‌ها برساند. تماشای مقابله او با چالش‌ها و موانع مختلف بسیار لذت‌بخش است.

8. انیمه !K-On

!K-On

!K-On

انیمه K-On! داستان کلاب لایت موزیک یک مدرسه عادی را دنبال می‌کند که در آن، دختران دبیرستانی به همراه هم موسیقی می‌سازند. برخی از آن‌ها همچون میو آکییاما باتجربه‌تر هستند و به‌نوعی مربی دیگر افراد به شمار می‌روند و این در حالی است که یوری هیراساوا هیچ تجربه‌ای در زمینه آلات موسیقی ندارد و باید همه چیز را از ابتدا بیاموزد. همین پویایی بین اعضای این گروه نیز سبب شده تا این اثر برای مخاطبان بسیار لذت‌بخش باشد.

7. انیمه Hinamatsuri

Hinamatsuri

Hinamatsuri

با اینکه فرض داستانی انیمه Hinamatsuri ممکن است بسیار قوی و جالب باشد اما این اثر واقعاً می‌تواند هر بیننده شکاکی را به یک طرفدار سرسخت تبدیل کند. این انیمه داستان دو شخصیت اصلی به نام هینا و یوشیفومی نیتا را دنبال می‌کند. هینا دختری است که خاستگاه مرموزی دارد و از قدرت‌های فراطبیعی عجیبی برخوردار است. یوشیفومی نیتا نیز عضوی از یاکوزا است که یک روز به طور اتفاقی هینا را در اتاقش پیدا می‌کند.

6. انیمه Barakamon

Barakamon

Barakamon

انیمه Barakamon حول محور شیشو هانادا است، خوش‌نویسی جوان که استعدادش با خودشیفتگی وی تطابق دارند. او پس از اینکه واکنشی نسبت به انتقاد از یکی از آثارش داشت، توسط پدرش به جزایر گوتو فرستاده می‌شود تا بتواند در مورد خودش و نگرش تجدید نظر کند. همین نیز باعث می‌شود تا او درس‌های مختلفی درباره زندگی بیاموزد و بینندگان نیز از تماشای این داستان بسیار لذت خواهند برد.

5. انیمه Bunny Drop

Bunny Drop

Bunny Drop

انیمه Bunny Drop داستان دایکیچی کاواچی را دنبال می‌کند که قرار است در مراسم خاک‌سپاری پدربزرگش شرکت کند و متوجه می‌شود که پدربزرگش یک دختر نامشروع به نام رین کاگا داشته که بقیه خانواده نمی‌خواهند هیچ ارتباطی با او داشته باشند. او که از رفتار سرد همه ناراحت شده، تصمیم می‌گیرد تا خودش از این دختر مراقبت کند و همین نیز باعث می‌شود تا او در موقعیت یک پدر قرار بگیرد، موقعیتی که از آن هیچ چیزی نمی‌داند.

4. انیمه School Babysitters

School Babysitters

School Babysitters

انیمه School Babysitters داستان روییچی کاشیما را دنبال می‌کند که پس از مرگ والدینش در سقوط هواپیما، مجبور است که از برادر کوچکش به نام کوتارو مراقبت کند. با اینکه مدیر یک مدرسه تصمیم می‌گیرد تا آن‌ها را زیر پروبال خودش بگیرد اما شرط او این است که روییچی به باشگاه پرستاران مدرسه بپیوندد و در مواقعی از برادرش و دیگر بچه‌ها مراقبت کند. با اینکه این اثر ممکن است فرض داستانی تاریکی داشته باشد اما خوش‌بینی بی‎نهایت روییچی باعث شده تا تماشای این اثر بسیار لذت‌بخش باشد.

3. انیمه !Bocchi the Rock

!Bocchi the Rock

!Bocchi the Rock

انیمه Bocchi the Rock! اثر دیگری حول محور موسیقی است و ثابت می‌کند که تا چه اندازه موسیقی می‌تواند دلنشین و جذاب باشد. این اثر داستان هیتوری گوتو را دنبال می‌کند که علاقه بسیار زیادی نسبت به گیتار و ساخت موسیقی دارد. متأسفانه حتی با اینکه او زمان زیادی را صرف تمرین کردن و آپلود ویدیوهایش به‌صورت آنلاین می‌کند اما او در دوست پیدا کردن و تشکیل گروه مشکل دارد.

2. انیمه Laid-Back Camp

Laid-Back Camp

Laid-Back Camp

انیمه Laid-Back Camp همان‌طور که از نامش مشخص است، یکی از انیمه‌های آرامش‌بخش و دلنشین به شمار می‌رود که به بیننده‌ها یادآوری می‌کند که همه چیز را آرام پیش ببرند و از لذت‌های ساده در زندگی خودشان استفاده کنند. این اثر داستان رین شیما را بازگو می‌کند، دختری که شیفتگی خاصی برای کمپینگ دارد. او به طور اتفاقی با نادشیکو آشنا می‌شود و همین نیز زمینه را آماده می‌کند تا آن‌ها به همراه هم به سفرهای کمپینگ بروند.

1. انیمه Natsume’s Book of Friends

Natsume’s Book of Friends

Natsume’s Book of Friends

انیمه Natsume’s Book of Friends پیرامون پسری به نام تاکاشی ناسومه است که توانایی دیدن یوکای باعث شده تا همیشه به دردسر بیفتد و همین نیز منجر به آن شده تا هم سن و سالانش از او دوری کنند و زندگی خودش را در یتیم‌خانه‌های مختلف سپری کند. او پس از رفتن به خانه مادربزرگش، به طور اتفاقی موجودی فراطبیعی را آزاد می‌کند که به شکل یک گربه خوش‌شانس است و علاوه بر این نیز درباره کتاب دوستان یاد می‌گیرد، کتابی که مادربزرگش نام یوکایی که شکستش داده را درون آن قرار داده است. تماشای این اثر مطمئناً می‌تواند تجربه دلنشین و منحصربه‌فردی را رقم بزند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان