نبض مسافرت کپسولی سنجش شد

تور یک‌روزه به اطراف تهران

شماره روزنامه: ۵۸۵۶ تاریخ چاپ: ۱۴۰۲/۰۸/۳ ...

نمونه این تورهای درون‌شهری تهران‌گردی کاخ گلستان است. شرکت در این تور سه‌ساعته برای هر گردشگر هزینه‌‌‌‌ای معادل 350‌هزار تومان به ازای هر نفر دارد. این تور از مترو خیام شروع شده و در آن بازدید از تالار تخت مرمر، موزه مخصوص، خلوت کریمخانی، تالار سلام، تالار برلیان و شمس‌العماره گنجانده شده است. «دروازه دولت تا باغ نگارستان‌» دیگر تور یک‌روزه است که با همین هزینه برگزار شده و در آن خدماتی نظیر بازدید از موزه پمپ بنزین، موزه نقاشی پشت شیشه، باغ موزه نگارستان، تالار کمال‌الملک و تالار منیر فرمانفرماییان ارائه می‌شود.  «‌تپه‌های مریخی تا تونل نمکی» دیگر تور یک‌روزه در استان سمنان است. هزینه این تور به ازای هر فرد به 670‌هزار تومان می‌رسد و در آن تجربه‌‌‌‌هایی نظیر پیاده‌‌‌‌روی بر تپه‌‌‌‌های سرخ‌رنگ مریخی، بازدید از عارضه‌‌‌‌های طبیعی تپه نمکی، بافت قدیمی روستای پاده (قلعه، حمام و یخدان)، معدن و تونل نمکی گنجانده شده است. حمل‌ونقل تدارک دیده شده برای این تور با ‌‌‌‌ اتوبوس 44 نفره خواهد بود.

«‌هرانده تا خمده» یکی از تورهای یک‌روزه تعریف شده در استان تهران است که هزینه آن به ازای هر نفر به 750‌هزار تومان می‌رسد و شرکت‌کنندگان پیاده‌روی در باغات روستای هرانده تا خمده و مشاهده رودخانه نمرود و طبیعت پاییزی منظقه فیروزکوه را تجربه می‌کنند. حمل‌ونقل در این تور یک‌روزه با اتوبوس 44 نفره است. کاشان یکی از شهرهایی است که در نزدیکی تهران به عنوان یکی از مراکز جمعیتی واقع شده است. با توجه به فراوانی جاذبه‌‌‌‌های تاریخی، ‌‌‌‌ کاشان همواره یکی از مقاصد گردشگری یک‌روزه و دو روزه برای شهرهای اطراف از جمله تهران بوده است. علاوه بر‌‌‌‌آن، جاذبه‌‌‌‌های طبیعی و تاریخی اطراف این شهر، گردشگران زیادی را مشتاق شرکت در تورهای تعریف‌شده به این مقاصد کرده است. یکی از این مناطق کویر ابوزیدآباد است که تور آن برای هر نفر 800‌هزار تومان هزینه دارد. گردشگران شرکت‌کننده در این تور می‌توانند بر روی رمل‌های کویر ابوزید‌آباد پیاده‌روی کرده و از شهر زیر‌زمینی نوش‌آباد بازدید کنند. مشابه سایر تورها در این برنامه هم حمل‌ونقل با اتوبوس 44 نفره است.

p18 copy

در استان البرز روستای شهرستانک یکی از مقاصد طراحی شده برای تورهای یک‌روزه از سوی آژانس‌‌‌‌های گردشگری بوده است. این تور 670‌هزار تومان هزینه به ازای هر نفر شرکت‌کننده دارد و در آن می‌توان پیاده‌روی در کوچه‌باغ‌های منطقه شهرستانک، تماشای باقی‌مانده کاخ ناصری و مناظر پاییزی جاده زیبای چالوس را تجربه کرد. حمل‌ونقل این تور با اتوبوس 44 نفره است. جنگل الیمستان در استان مازندران جزو مقاصد تورهای تابستانه و پاییزه است. این تور هزینه‌ای معادل 830‌هزار تومان به ازای هر نفر دارد و در آن می‌توان ساعاتی جنگل‌پیمایی و طبیعت‌گردی در منطقه الیمستان داشت و دورنمای قله دماوند را دید. در این تور صبحانه از سمت آژانس به گردشگران داده شده و حمل‌ونقل آن مانند سایر تورها با اتوبوس 44 نفره است. تور «جنگل و چشمه آبگرم بلیران» تور دیگری در استان مازندران است که هزینه‌‌‌‌ای مشابه جنگل الیمستان یعنی 830‌هزار تومان به ازای هر توریست دارد. این تور پیاده‌روی در جنگل‌های هیرکانی به علاوه چشمه آبگرم بلیران را دارد. صبحانه در این تور یک‌روزه به عهده آژانس گردشگری و حمل‌ونقل هم با اتوبوس 44 نفره است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان