ماهان شبکه ایرانیان

طرز تهیه شربت نارنگی یک نوشیدنی عالی و خوش طعم

اگر می خواهید یک شربت متنوع را به راحتی تهیه کنید پیشنهاد ما شربت نارنگی است. برای تهیه این شربت نیاز به مواد اولیه زیادی ندارید و می توانید از آن برای انواع مهمانی ها و یا عصرانه استفاده کنید.

طرز تهیه شربت نارنگی یک نوشیدنی عالی و خوش طعم

شربت نارنگی یک شربت بسیار مفید و مقوی برای بدن می باشد که با استفاده از 3 قلم مواد اولیه می توانید آن را به راحتی و خوشمزه ترین طعم تهیه کنید. معمولا برای شیرین کردن این شربت از عسل استفاده می شود تا شربتی طبیعی باشد اما در صورت در دسترس نبودن عسل می توان از شکر و یا شیرین کننده های دیگر استفاده نمایید. برای تهیه می توان از آبمیوه گیری دستی و یا برقی استفاده کرد. طرز تهیه شربت نارنگی در این مطلب قرار دارد.

نوشیدنی انواع مختلف و بسیار زیادی از جمله اسپرسو هلو، اسموتی زردآلو و اسموتی خیار دارد که این سه نوشیدنی مانند دیگر نوشیدنی های طبیعی بسیار خوشمزه و سرشار از ویتامین هستند. برای تهیه این سه نوشیدنی کافی است تا بر روی لینک های قرار گرفته شده در مطلب کلیک نمایید. همانطور که گفته ایم شربت نارنگی سرشار از ویتامین بوده و در مدت زمان بسیار کمی تهیه می شود. این نوشیدنی را می توان به صورت سرد و با یخ به دلخواه به عنوان نوشیدنی صبحانه با میان وعده استفاده کرد.

شربت نارنگی مفید

مواد لازم

  • عسل 200 گرم
  • نارنگی شیرین 12 الی 15 عدد
  • آب لیمو ترش تازه به مقدار لازم

طرز تهیه شربت نارنگی سرشار از ویتامین

ابتدا برای تهیه شربت نارنگی باید پوست آن ها را بگیرید و به خوبی بشویید. سپس به صورت 4 قاچ و یا بیشتر نارنگی ها را برش دهید. حالا باید نارنگی ها را داخل آبمیوه گیری دستی و یا آبمیوه گیری دستی بریزید و آب آن را بگیرید. با استفاده از یک صافی آب نارنگی ها را یک دست کنید. برای این منظور آب نارنگی را از صافی رد کنید. عسل را به شربت نارنگی بی افزایید و در حد مخلوط شدن شربت هم بزنید. در نهایت آب لیمو ترش را به شربت اضافه کنید و دوباره در حد مخلوط شدن هم بزنید و در لیوان مناسب سرو کنید .نوش جان.

شربت نارنگی خوشمزه

همانطور که مشاهده کردید برای تهیه شربت نارنگی نیاز به زمان زیادی نیست و زیر 5 دقیقه آماده می شود.این شربت سرشار از ویتامین را می توان به همراه انواع کیک و یا صبحانه به عنوان دسری مفید سرو کنید. برای تزئین می توان یک نارنگی را حلقه ای کرد و یک حلقه آن را بر روی سر لیوان قرار دهید تا دارای ظاهری جذاب تر شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان