ماهان شبکه ایرانیان

استرداد بدون جریمه؛ خدمتی جدید از علی بابا

شرکت  علی‌بابا همگام با تسهیل شرایط سفر، سرویس «استرداد بدون جریمه» را برای پروازهای داخلی فراهم می‌کند.

شرکت علی‌بابا گزینه «استرداد بدون جریمه» را برای کاربران خود فعال کرده است. از طریق این گزینه می‌توانید ضمن پرداخت 20 درصد از هزینه بلیط اکثر پروازها، تا 12 ساعت پیش از پرواز، استرداد بدون جریمه داشته باشید.

این در حالی است که آمارهای سال 1401 این سازمان حاکی از رشد 30 درصدی استردادها بوده. همچنین آمارهای این سازمان نشان می‌دهد که در نیم‌سال اول سال 1402 به طور میانگین 17.03% پروازهای داخلی مرجوع شده‌اند. باید در نظر داشت که عمل استرداد بلیط در بخش پروازها، از سوی شرکت‌های هواپیمایی، در بیشتر موارد، با جریمه همراه است و این جریمه که عموما از 40 تا 100 درصد مبلغ خرید بلیط را هم شامل می‌شود یکی از مشکلات مسافرانی است که مجبور به استرداد پرواز خود شده‌اند.

علی‌بابا که همواره پیشرو در پشتیبانی از مشتریان خود بوده است با بررسی شرایط و آمارهای صنعت گردشگری، قدم تازه خود را در زمینه رفع این چالش برای مسافران پروازهای داخلی برداشت. گزینه «استرداد بدون جریمه» که هم‌اکنون از طریق علی‌بابا، برای کاربران فعال است، به مسافران اکثر پروازهای داخلی این امکان را می‌دهد که تا 12 ساعت پیش از پرواز، بلیط خود را بدون پرداخت جریمه مسترد کنند.

اغلب کسانی که شغل آن‌ها به نوعی با سفر گره خورده است، تجربه زیادی از پیش آمدن اتفاقات مختلف و در نتیجه لغو شدن سفرشان دارند. شاید بتوان این گروه از افراد را مخاطبان اصلی گزینه استرداد بدون جریمه دانست چرا که با این امکان جدید می‌توانند با پرداخت تنها 20 درصد بیشتر از قیمت بلیط، از پرداخت جریمه‌های استردادی که ایرلاین‌ها در نظر می‌گیرند پیشگیری کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان