عشق بازیگری و خوانندگیِ نفر سوم کشتی فرنگی جهان

پویا دادمرز گفت:پیشنهاد بازیگری در نقش‌های اکشن و پلیسی را قبول می‌کنم. خوانندگی را هم خیلی دوست داشته و دوستان زیادی هم از بین خواننده‌ها دارم.

پویا دادمرز گفت اگر به او پیشنهاد بازی در یک فیلم پلیسی و اکشن داده شود، می‌پذیرد، چرا که عاشق بازیگری و خوانندگی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پویا دادمرز که در مسابقات جهانی 2023 بلگراد موفق به کسب نشان برنز وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی شد، بااشاره به پیام طلایی‌ترین کشتی‌گیر تاریخ ایران اظهار داشت: همان شب که مدال گرفتم حمید سوریان به من پیام داد. مدال گرفتن یک طرف، اما اینکه نابغه و شناسنامه کشتی فرنگی ایران به من پیام داد، خیلی خوشحالم کرد. حسن رنگرز هم قبلاً در سبک وزن طلای جهانی گرفته بود و حضورش خیلی به من کمک کرد.

کشتی‌گیر 22 ساله ایذه‌ای که شاگرد لقمان رضایی است، برای افزایش مدال‌های جهانی‌اش برنامه دارد. او در این مورد گفت: فردای روزی که مدال جهانی گرفتم، روی تردمیل رفته و 20 دقیقه کار کردم. همان لحظه که از سکوی جهانی هم پایین آمدم فکر مدال بعدی بودم و می‌دانم باید تلاشم را بیشتر کنم. باید برنز 55 کیلوگرم را به طلا تبدیل کرده و چند مدال در وزن خودم بگیرم. قول می‌دهم کم نگذارم.

وی در واکنش به اختلاف ایجادشده بین قهرمانان کشتی و فوتبالیست‌ها درباره پاداش‌ها، خاطر نشان کرد: از سال 2019 که به مسابقات جوانان جهان اعزام شدیم و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون شد، از همان موقع تا حالا هیچ انتظاری از هیچ مسئولی نداشته و نداریم، چون رئیس فدراسیون همیشه پیگیر کار بچه‌هاست. من اول از همه برای خوشحالی دل پدر، مادر و خانواده‌ام، بعد برای ایذه‌ای‌ها و مردم کشورم کشتی می‌گیرم و دنبال افتخارآفرینی هستم. همین که بعد از کسب مدال جهانی، همه در ایذه به من احترام می‌گذارند، برایم ارزش دارد. من فقط برای مردم کشتی می‌گیرم نه جایزه. ارزش خوشحال کردن مردم برایم به اندازه 10 خودرو ارزشمند است.

دادمرز که خیلی پرانرژی است، از علاقه‌اش به بازیگری و خوانندگی هم یاد کرد و گفت: اگر پیشنهاد بازیگری به من برسد، قبول می‌کنم. من نقش احساسی را دوست ندارم و نقش‌های اکشن و پلیسی موردعلاقه‌ام است. خوانندگی را هم خیلی دوست داشته و دوستان زیادی هم از بین خواننده‌ها دارم. تا سوار ماشین می‌شوم، قبل از اینکه راه بیفتم، اول ضبط را روشن می‌کنم. یک باند هم از صربستان خریدم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان