هدیه غافلگیر کننده اپل به اینفلوئنسرها

این رویداد به‌صورت آنلاین و ویدئویی برگزار خواهد شد؛ به‌ همین‌ دلیل، کوپرتینویی‌ها بسته‌ای ویژه شامل تنقلات و هدفون ایرپاد مکس را برای اینفلوئنسرها فرستاده‌اند.

زومیت نوشت: اپل در آستانه‌ی مراسم Scary Fast، بسته‌ی ویژه‌ای شامل ایرپاد مکس و تنقلات هالووین را برای اینفلوئنسرها فرستاد.
 
اپل در مراسم Scary Fast که ساعت 3:30 بامداد سه‌شنبه‌ی این هفته برگزار خواهد شد، مک‌بوک‌های جدید خود را با پردازنده‌ی M3 معرفی خواهد کرد. این رویداد به‌صورت آنلاین و ویدئویی برگزار خواهد شد؛ به‌همین‌دلیل، کوپرتینویی‌ها بسته‌ای ویژه شامل تنقلات و هدفون ایرپاد مکس را برای اینفلوئنسرها فرستاده‌اند.
 
همان‌طور که از شعار رویداد «به‌طرز خوفناکی سریع» (Scary Fast) و دعوت‌نامه‌ی اپل مشخص است، این رویداد با تم هالووین برگزار خواهد شد. اینفلوئنسر لامار ویلسون بسته‌ی ویژه‌ی اپل برای این مراسم را دریافت کرده‌ است. تعداد دیگری از چهره‌های شناخته‌شده‌ی یوتیوب از دریافت بسته‌ای مشابه خبر داده‌اند.
 
هدیه غافلگیر کننده اپل به اینفلوئنسرها
 
لامار ویلسون ویدئویی در حساب کاربری تیک‌تاک خود منتشر کرد و در آن متن دعوت‌نامه‌ی اپل را خواند. اپل در این متن به لذت‌بردن از مراسم اپل با خوردن تنقلات هالووینی و شنیدن «صدای فضایی» با ایرپاد مکس اشاره کرده است.
 
انتظار می‌رود اپل در مراسم جدیدش پردازنده سه‌نانومتری را برای مک‌بوک‌ها معرفی کند. احتمال می‌رود قیمت لپ تاپ اپل مانند قیمت لپ تاپ شماری از برندها افزایش پیدا کند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان