نسخه پولی اینستاگرام و فیسبوک هم آمد

متا از یک طرح اشتراکی برای اینستاگرام و فیسبوک رونمایی کرد که در آن، کاربران با پرداخت هزینه می‌توانند از شر تبلیغات خلاص شوند. این طرح اشتراکی برای کشورهای اتحادیه اروپا عرضه شده است و هزینه ماهانه آن در نسخه وب برابر ۹.۹۹ یورو و در نسخه اندروید و iOS، به‌خاطر کارمزد اپل و گوگل، برابر ۱۲.۹۹ یورو است.

این طرح اشتراکی در نسخه وب ماهانه 9.99 یورو و در نسخه اندروید و iOS ماهانه 12.99 یورو قیمت دارد.

به گزارش دیجیاتو، متا از یک طرح اشتراکی برای اینستاگرام و فیسبوک رونمایی کرد که در آن، کاربران با پرداخت هزینه می‌توانند از شر تبلیغات خلاص شوند. این طرح اشتراکی برای کشورهای اتحادیه اروپا عرضه شده است و هزینه ماهانه آن در نسخه وب برابر 9.99 یورو و در نسخه اندروید و iOS، به‌خاطر کارمزد اپل و گوگل، برابر 12.99 یورو است.

این طرح اشتراکی در راستای رفع نگرانی‌های اتحادیه اروپا برای تبلیغات هدفمند و جمع‌آوری اطلاعات عرضه شده است. با این طرح کاربران می‌توانند تصمیم بگیرند که با پرداخت هزینه، از دست تبلیغات خلاص شوند یا اینکه همچنان به‌طور از این پلتفرم‌ها استفاده کنند، اما برای جمع‌آوری اطلاعات خود رضایت دهند. به باور متا، این رویکرد با قوانین حریم خصوصی و جمع‌آوری داده‌ها در این ناحیه، سازگاری بیشتری دارد و الزامات مدنظر قانونگذاران را رعایت می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان