سریال پایتخت ۷ تولید می‌شود/ رقابت نون خ و پایتخت در ایام نوروز

خبرهایی مبنی بر ساخت سریال «پایتخت ۷» در صورت به توافق رسیدن مدیران سیما با کارگردان و تهیه‌کننده به گوش می‌رسد.خبرها و تصاویری از پشت صحنه فصل پنجم «نون.خ»، حاکی از آغاز تولید قسمت‌های جدید از سریال سعید آقاخانی است. در صفحه‌ای که منتسب به اوست ویدئویی منتشر شده که از ضبط فصل جدید «نون.خ» با هدف پخش در نوروز ۱۴۰۳ خبر می‌دهد.

خبرها و تصاویری از پشت صحنه فصل پنجم «نون.خ»، حاکی از آغاز تولید قسمت‌های جدید از سریال سعید آقاخانی است. در صفحه‌ای که منتسب به اوست ویدئویی منتشر شده که از ضبط فصل جدید «نون.خ» با هدف پخش در نوروز 1403 خبر می‌دهد.

به گزارش ایسنا، سعید آقاخانی با انتشار ویدئویی در صفحه‌ای که در فضای مجازی منتسب به اوست، آغاز ساخت «نون. خ» را اعلام کرده است.

طبق اعلام مهدی فرجی ـ تهیه‌کننده «نون. خ» ـ این مجموعه قرار است در 25 قسمت و با محوریت محیط زیست در نوروز و رمضان 1403 روی آنتن برود. قصه این سریال قرار است همراه با کردها به چند قومیت بپردازد و در مناطق مختلف از جمله چابهار تا سیستان و بلوچستان ادامه داشته باشد.

توافق تهیه‌کننده پایتخت با تلویزیون

از دیگر سو، خبرهایی مبنی بر ساخت سریال «پایتخت 7» در صورت به توافق رسیدن مدیران سیما با کارگردان و تهیه‌کننده به گوش می‌رسد. بر این اساس در شرایطی که از هم‌اینک پخش سریال «نون خ 5» را در نوروز سال آینده می‌توان قطعی دانست، با اضافه شدن مجموعه پربیننده‌ای همچون «پایتخت»، می‌توان مناسبتی موفق همراه با رقابت پروژه‌ها برای کسب بیننده بیشتر را پیش‌بینی کرد.

ضمن اینکه پیشتر خبرهایی درباره ساخت «مهمونی» در تلویزیون و همچنین فصل جدید سریال «زیرخاکی» مطرح شده که تاکنون اگرچه به تایید رسمی سازندگان نرسیده اما تکذیب هم نشده است.

سریال «نون. خ» پیش از این در چهار فصل به تولید رسیده است و جزو آثار پرمخاطب تلویزیون بوده است.

فصل اول مجموعه تلویزیونی «نون خ» از یکم فروردین 98 پخش شد. فصل دوم از 22 فروردین تا اوایل اردیبهشت 99 پیش از ماه رمضان، به روی آنتن شبکه یک رفت.

با اینکه فصل اول این سریال در نوروز به روی آنتن رفت اما به دلیل تقارن با پخش سریال «پایتخت»، مدیران شبکه یک بر آن شدند تا فصل دو «نون خ» را برای ماه رمضان تولید کنند و بر همین اساس بنا بود تا این سریال 30 قسمت باشد. اما به دلیل شیوع بیماری کرونا که به کردستان هم رسیده بود، تنها 17 قسمت از این سریال ضبط و پخش شد.

فیلمبرداری فصل سوم سریال «نون خ» از اواسط مهرماه سال 1399 در اطراف تهران و حوالی جاجرود آغاز شد و اسفندماه به پایان رسید. این فصل در قالب 16 قسمت به همراه یک قسمت پشت صحنه، نوروز 1400 پخش شد.

اما فصل چهارم از مجموعه «نون خ» از اول فروردین ماه 1402 به روی آنتن شبکه اول سیما رفت و با توجه به تقارن نوروز با ایام رمضان، پخش این سریال همچنان ادامه داشت.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی، صهبا شرافتی از جمله بازیگران سریال هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان