حمله نماینده مجلس به سلبریتی ها و ورزشکاران

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: در داخل کشور خودمان هم شاهد بودیم که سال گذشته برخی از ورزشکاران ، بازیگران ، سلبریتی‌ ها و دانشجونماها بابت مرگ یک خانم چندین ماه کشور را به آشوب کشاندند و سوالمان از این افراد آن است که الان کجا هستید؟ آنان اگر حسن نیت دارند و از مرگ یک انسان برافروخته و ناراحت می‌شوند، پس الان هم باید بابت مرگ بیش از ۱۵۰۰ ز ...

 یک نماینده مجلس گفت: اگر ما شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهیم، به این علت است که آنان سالیان سال است که بر مردم جهان ظلم و ستم می‌کنند.
 
به گزارش مهر، سیدمحمود نبویان عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد شورای امنیت و سازمان ملل در وقایع اخیر و عدم حمایت از فلسطین، گفت: نهادهای بین‌المللی واکنشی جدی علیه اقدامات رژیم صهیونیستی نشان ندادند و به وظایف خود به خوبی عمل نکردند. حتی آمریکا، رژیم صهیونیستی را از لحاظ تسلیحات نظامی تجهیز می‌کند تا علیه مردم مظلوم فلسطین به کار گرفته شود. جالب است که رسانه‌های بیگانه از جمله بی بی سی و اینترنشنال هیچ واکنشی نسبت به جنایات صهیونیست‌ها نشان نمی‌دهند و در مقابل این جنایات سکوت کرده‌اند.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در داخل کشور خودمان هم شاهد بودیم که سال گذشته برخی از ورزشکاران، بازیگران، سلبریتی‌ها و دانشجونماها بابت مرگ یک خانم چندین ماه کشور را به آشوب کشاندند و سوالمان از این افراد آن است که الان کجا هستید؟ آنان اگر حسن نیت دارند و از مرگ یک انسان برافروخته و ناراحت می‌شوند، پس الان هم باید بابت مرگ بیش از 1500 زن فلسطینی و علیه رژیم صهیونیستی موضع‌گیری کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان