عفو بین‌ الملل : اسرائیل از بمب‌ های حاوی فسفر سفید در جنوب لبنان استفاده کرده

سازمان عفو بین‌ الملل روز سه‌شنبه استفاده اسرائیل از بمب‌ های حاوی فسفر سفید در جنوب لبنان را تایید کرد.

سازمان عفو بین‌الملل شامگاه سه‌شنبه تایید کرد که نتایج تحقیقات این نهاد بین‌المللی استفاده رژیم صهیونیستی از بمب‌های حاوی فسفر سفید را تایید می‌کند.
 
به گزارش فارس، سازمان عفو بین‌الملل روز سه‌شنبه استفاده رژیم صهیونیستی از بمب‌های حاوی فسفر سفید در جنوب لبنان را تایید کرد.
 
در بیانیه سازمان عفو بین‌الملل آمده است: «تحقیقات ما استفاده اسرائیل از بمب‌هایی که حاوی فسفر سفید بوده در جنوب لبنان را تایید می‌کند که طی آن غیرنظامیان نیز هدف این بمب‌ها قرار گرفتند».
 
این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین عصر امروز خبر داد که در جریان بمباران اردوگاه جبالیا، تا این لحظه بیش از 100 نفر شهید و بیش از 300 نفر هم زخمی شده‌اند.
 
 رژیم صهیونیستی پیش از این هم، در اواخر مهر ماه گذشته، با بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، فاجعه بزرگی را رقم زد.اشرف القدره خبر داد ه بود که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از 1000 نفر به شهادت رسیده و یا زخمی شده اند.
 
جنبش حماس ضمن محکومیت شدید این حمله ددمنشانه، تأکید کرد که چنین جنایاتی نشانگر خوی متوحش صهیونیستهاست که به خوبی خود را نشان داده است.
 
جنبش مقاومت حماس، از روز شنبه (7 اکتبر) عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرده است.  صهیونیست‌ها در پاسخ اقدام به انجام حملات هوایی سنگین کرده و علیه غزه اعلام محاصره کامل کرده‌اند. عملیات رژیم صهیونیستی در غزه تا کنون به شهادت بیش از هشت هزار نفر از جمله صدها زن و کودک منجر شده است. حملات رژیم صهیونیستی با حمایت همه جانبه آمریکا همراه شده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان