طرز تهیه پنکیک رنگی صبحانه و میان وعده محبوب برای کودکان

پنکیک رنگی یک صبحانه و یا میان وعده بسیار اشتها زا برای کودکان است که به راحتی و خوشمزگی در مدت زمان کمی تهیه می شود. روش تهیه پنکیک رنگین کمانی با راحت ترین روش در این مطلب قرار دارد.

طرز تهیه پنکیک رنگی صبحانه و میان وعده محبوب برای کودکان

پنکیک یک نوع صبحانه و یا میان وعده بسیار ساده است که در مدت زمان بسیار کمی تهیه می شود. پنکیک انواع مختلفی دارد و با استفاده از دستور پخت های مختلفی و به راحتی تهیه می شود. پنکیک رنگی به پنکیک رنگین کمانی معروف است که گزینه بسیار خوبی برای صبحانه کودکان و حتی بزرگ سالان می باشد. طرز تهیه پنکیک رنگی یا رنگین کمانی در این مطلب قرار گرفته است.

همانطور که گفته ایم پنکیک انواع مختلفی از جمله پنکیک سبزیجات و پنکیک مرغ دارد. با کلیک بر روی لینک های قرار گرفته شده در مطلب می توان طرز تهیه این دو پنکیک خوشمزه ی دیگر را هم مشاهده کرد. پنکیک رنگی برای کودکان بسیار اشتها زا است و باعث می شود کودکانی که بد غذا هستند این را به خوبی میل کنند. در تهیه این پنکیک می توان از 3 الی 4 رنگ و یا حتی بیشتر استفاده کرد. اگر نیاز به پنکیک های بیشتریی دارید مواد اولیه را یک و یا دوبرابر کنید.

پنکیک رنگی خوشمزه

مواد لازم

  • تخم مرغ 1 عدد
  • شیر 1 و نیم پیمانه
  • آرد 1/5 پیمانه
  • شکر 1 قاشق غذاخوری
  • بکینگ پودر 1 قاشق غذاخوری
  • نمک نصف قاشق چای خوری
  • کره نصف قاشق چای خوری

پنکیک رنگین کمانی با طعمی عالی

طرز تهیه پنکیک رنگی، رنگین کمانی

ابتدا برای تهیه پنکیک رنگین کمانی یک کاسه مناسب بردارید و شکر، نمک، تخم مرغ، شیر، کره و بکینگ پودر را در آن بریزید. با استفاده از همزن آن را هم بزنید تا کره روان و یک دست شود. حالا یک تابه نچسب را بردارید و بر روی حرارت ملایم بگذارید. مقداری کره در آن بریزید و صبر کنید داغ شود.

با آن پنکیک ها را سرخ کرد. با استفاده از ملاقه مقداری از مایه پنکیک را در چند کاسه بریزید و در هر کاسه از رنگ خوراکی متفاوتی برای مثال در یک کاسه سبز و دیگری آبی استفاده نمایید. حالا پنکیک ها را دانه به دانه سرخ کنید و بعد از 1 دقیقه پشت و رو کنید.

طرز تهیه پنکیک رنگی خوشمزه

به دلخواه می توان از رنگ خوراکی استفاده نکرد اما این پنکیک رنگین کمانی است و باید حداقل 3  الی 4 رنگ داشته باشد. اگر علاقمند به مشاهده روش تهیه پنکیک ها و یا تهیه آن ها دارید بر روی لینک قرار گرفته شده در مطلب کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر