برکناری مدیر استانی در خراسان جنوبی به دلیل اجرای برنامه مغایر با شئونات اسلامی

در اطلاعیه استانداری خراسان جنوبی درباره برکناری مدیرکل ورزش و جوانان این استان آمده است:« متأسفانه با بی‌دقتی و مسامحه بلاوجه دست‌ندرکاران این همایش، برنامه‌هایی به اجرا درآمد که در تغایر با شئونات و موازین اسلامی بوده است.»

صبح امروز طی مراسمی با حضور مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، مهدی قناد به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی مرادی، مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی صبح امروز به نیابت از استاندار خراسان جنوبی، حکم انتصاب مهدی قناد سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان را اعطا کرد.

این برکناری و انتصاب سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی در پی اتفاقات نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های هیات‌های ورزشی انجام شده است.

در پی برگزاری همایش معرفی توانمندی‌های ورزشی استان و معرفی رشته‌های ورزشی موجود در سطح استان ویژه هفته تربیت بدنی و ورزش در روز جمعه مورخه ‌‌1402/08/05 با حضور پرشور و نشاط ورزشکاران عمدتاً نوجوان به همراهی خانواده هایشان، علیرغم خلق صحنه های به یادماندنی و غرورآفرین در حمایت از جبهه مقاومت و شهدای غزه با به اهتزاز درآوردن پرچم فلسطین و همچنین برپایی غرفه شهدا و اجرای رژه با پیراهن‌های منقّش به تمثال مبارک سردار فاتح دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، متأسفانه با بی‌دقتی و مسامحه بلاوجه دست‌ندرکاران این همایش، برنامه‌هایی به اجرا درآمد که در تغایر با شئونات و موازین اسلامی بوده است.

 پس از بررسی‌های به عمل آمده، قصور و سوء مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان در این زمینه مسجّل شد، لذا ضمن عذرخواهی از محضر قاطبه مردم متدین، انقلابی و بصیر خراسان جنوبی به ویژه خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران، علما و فضلا، فرهیختگان و جوانان گام دوم انقلاب، دستور تغییر مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان صادر شد.

فرصت را مغتنم شمرده به همه مدیران دستگاه‌های اجرایی سطح استان مؤکداً گوشزد می‌گردد که در اجرای برنامه‌های ذیل تشکیلات اداری خود در رعایت شئونات دینی و انقلابی، دقت لازم و جامع را به عمل آورند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان