حمله استقلالی ها به پرسپولیس بعد از تساوی در قزوین

بعد از حمله شدید سرمربی استقلال علیه «گل محمدی»، نوبت به روزبه چشمی و مدیر تیم فوتبال استقلال رسید.

بازیکن تیم استقلال گفت: پرسپولیس هر زمان تحت فشار قرار می‌گیرد راجع به استقلال صحبت می‌کند اما این حربه‌ها نخ نما شده است.

به گزارش ایسنا، روزبه چشمی پس از تساوی استقلال برابر شمس آذر که با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید، بیان کرد: به بازیکنان و هواداران خسته نباشید می‌گویم ما باید نیمه اول کار را تمام می‌کردیم. باید از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم. گل دوم که خوردیم اتفاقی بود و دو امتیاز مهم را از دست دادیم. باید بازی‌های دیگر جبران کنیم و این سه امتیاز خیلی به دردمان می‌خورد. شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم هفته‌های آینده جبران کنیم. 

حمله استقلالی ها به پرسپولیس بعد از تساوی در قزوین

حمله چشمی به پرسپولیسی‌ها: اگر مرد هستید به باشگاه خود کمک کنید

چشمی در واکنش به صحبت‌های بازیکنان پرسپولیس مبنی بر اینکه باور نمی‌کنند که از قرارداد بازیکنان استقلال کم کنند، گفت: چند سال برنامه آنها همین است. هر مشکلی برای آنها پیش می‌آید یا می‌بازند راجع به بازیکنان استقلال صحبت می‌کنند. در مورد اعتصاب کردن بازیکنان استقلال حرف می‌زنند اما پس از آن می‌بینیم که خودشان هم اعتصاب کرده‌اند. هر مشکلی در تیم وجود داشته را ما به هر شکل بوده حالا با اعتصاب یا جلسه با مدیریت باشگاه حل کرده‌ایم. فکر می‌کنم به ندرت پیش آمده که راجع به تیم رقیب حرف زده بودیم. فکر می‌کنم حربه خوبی است و تا تیمشان در فشار قرار می‌گیرد راجع به ما و قراردادهایمان صحبت می‌کنند. 

او افزود: قراردادهای ما کم شده و اسناد آن موجود است. اگر مرد هستند به باشگاه خود کمک کنند. یک زمان ما اعتصاب کردیم تا حقمان را بگیریم و یک زمان هم به باشگاه خود کمک کردیم. اصلا به آنها مربوط است؟ تمام نامه‌های مربوط به کم شدن قراردادها موجود است و هر زمان باشگاه بخواهد می‌تواند آنها را منتشر کند. حربه‌هایی که پرسپولیسی‌ها می‌زنند دیگر نخ‌نما شده است. اگر بازیکنان پرسپولیس خیلی مشکل دارند که ما از قراردادهایمان کم کرده‌ایم، از آپشن‌های قراردادهای خود بگذرند. ما مشکلاتی را پشت سر گذراندیم که آنها اصلاً نداشتند.

*********

 

حمله تند سامره به پرسپولیس: هزار قهرمانی بیاورید باز هم سطح تان از استقلال پایین تر است

 

مدیر تیم فوتبال استقلال در پایان دیدار مقابل شمس آذر به صحبت های پرسپولیسی ها واکنش تندی نشان داد.

حمله استقلالی ها به پرسپولیس بعد از تساوی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال در هفته نهم لیگ برتر در خانه شمس آذر قزوین به نتیجه تساوی رضایت داد.

علی سامره مدیر تیم فوتبال استقلال در پایان این دیدار، اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی بود. بسیار موقعیت های خوبی را از دست دادیم و امیدواریم که بتوانیم در بازی های بعدی یک مقدار با تمرکز بیشتر بتوانیم بازی ها را ببریم. اتفاقات زیادی هم پیش آمد که تمرکز تیم ما این هفته بهم خورد. امروز سر رنگ لباس عوض کردن از هشت صبح می‌گفتند لباس را عوض کنید. در جلسه قبل از بازی رنگ لباس مشخص شده بود و قرار بود لباس تیم ما کاملا آبی باشد و شمس آذر یشمی بود.

وی در واکنش به این سوال که دلیل تغییر رنگ لباس تیم استقلال چه بود، گفت: دوستان اعلام کردند که هوا ابری است و یک مقدار رنگ های لباس های تاریک، تیره و نزدیک به هم شده است. متاسفانه عمد یا غیرعمد از صبح ما درگیر این بودیم. حالا نمی‌دانم این اتفاق عمدی بود یا نه اما دلیل نداشت چون همیشه با این دو رنگ بازی کردیم اما مشکلی نداشت و نمی‌دانم که چرا از هشت صبح این موضوع را آنقدر پافشاری می‌کنند که تا قبل از بازی آنقدر روی مخ شان بروید تا رنگی را که دیشب خودشان انتخاب کرده بودند را بزنند زیرش!

سامره در واکنش به این سوال که یک حاشیه ای هم بین شما و پرسپولیسی ها رد و بدل شده بود و این موضوع چقدر تاثیر گذار بود، اظهار داشت: من تعجب می‌کنم که اصلا خودشان را می آیند با استقلال مقایسه می‌کنند! شما قهرمانی سالی صدتا قهرمانی هم بیاورید و هزارتا هم بیاورید باز هم هنوز که هنوز است از لحاظ لول و سطح پایین تر استقلال هستید! چه خوشتان بیایید و چه خوشتان نیاید! شما حالا حالاها باید دنبالش بدوید! اصلا شما شرایط خودتان و باشگاه تان را با باشگاه و سرمربی ما نباید مقایسه کنید. یک هفته امسال آن طور که باب دلشان بود، سوت نخورد داوری، همه آدم و عالم را مقصر جلو دادند.

وی در پاسخ به این سوال که جواد نکونام هم در نشست خبری ناراحت بود، نظر شما چیست؟، اظهار داشت: بله بنده خدا حق دارد ما اینجا سرمان تو کار خودمان است و بالای چندین بار در مورد استقلال آمده اند و صحبت کرده اند و ما فقط احترام گذاشتیم و بزرگی کردیم اما از این به بعد از این خبرا نیست. 

سامره در واکنش به این سوال که فکر نمی‌کنید این حرف هایی که زده می شود در شان فوتبال ما نیست، گفت: حداقل در شان باشگاه استقلال نیست که با کلمات بازی کند و صحبت هایی را مطرح کند که بی احترامی به وجود بیایید، اما متاسفانه این دوستان تعجب می‌کنم که خارج از حالت عادی می آیند و بحث میکنند و تهمت می زنند.

وی درپاسخ به این سوال که داوری آیا در بازی تاثیر گذار بود یا خیر، اظهار داشت: بازی را باید برویم، ببینیم و باز بینی کنیم. بازی امروز یک مقدار پر افت و خیز بود. هم گل داشت و هم اینکه حضور ذهن روی صحنه ها ندارم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان