پملپ ۶ مرکز زیبایی و آرایشگاه زنانه در رباط کریم/ علت: دخالت در امور پزشکی

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط‌کریم : برخی از آرایشگر ها مهارت لازم را ندارند، متأسفانه برخی از آرایشگران در امر پزشکی دخالت می‌کنند که این از نظر قانونی جرم محسوب می‌شود، مواردی داشتیم که این دخالت‌ها منجر به بروز مشکلات پوستی در برخی از شهروندان شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط‌کریم تهران از پلمب 6 مرکز زیبایی و خدمات آرایشی به جهت دخالت در امور پزشکی در شهرستان رباط‌کریم خبر داد.
 
 به گزارش فارس؛ سعید لغوی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط‌کریم با هشدار جدی به آرایشگرانی که در امور پزشکی شهرستان رباط‌کریم دخالت می‌کنند، اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندان و سلامت عمومی جامعه، اخیراً ضمن معرفی 3 آرایشگاه زنانه در رباط‌کریم و 3 آموزشگاه زیبایی غیر مجاز در پرند به دادگاه، از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد و پلمب شدند.
 
وی در ادامه با اشاره به بازدیدهای مستمر از آرایشگاه‌های زنانه در رباط‌کریم و پرند، خاطرنشان کرد: برخی از آرایشگرها مهارت لازم را ندارند، متأسفانه برخی از آرایشگران در امر پزشکی دخالت می‌کنند که این از نظر قانونی جرم محسوب می‌شود، مواردی داشتیم که این دخالت‌ها منجر به بروز مشکلات پوستی در برخی از شهروندان شده است. 
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط‌کریم تاکید کرد: ارائه خدمات درمانی بدون کسب مجوزهای قانونی لازم و فقط با گذراندن برخی دوره‌های محدود همچون تزریقات، بازی با جان مردم است و شبکه بهداشت هیچ‌گونه چشم‌پوشی جهت جلوگیری از فعالیت این‌گونه آرایشگاه‌ها نخواهد داشت.
 
لغوی در خاتمه گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به سامانه 190 اطلاع دهند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان