بازگشت تراکتور به جاده پیروزی با برد پرگل مقابل نساجی

دیدار تراکتور و نساجی مازندران در هفته نهم لیگ برتر فوتبال با برتری تراکتور مقابل نساجی مازندران به پایان رسید.

تیم فوتبال تراکتور تبریز با ارائه نمایشی برتر برابر نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسید تا به جاده موفقیت برگردد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و نساجی مازندران در هفته نهم لیگ بیست و سوم از ساعت 15:30 امروز پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز و در پایان با پیروزی 3 بر صفر تراکتور به پایان رسید.

گوستاوو (30)، عارف رستمی (77) و شجاع خلیل زاده (88) برای میزبان گلزنی کردند.

در این دیدار تراکتوری‌ها در دقیقه 30 در شرایطی به گل برتری رسیدند که امیرسامان سلطانی داور مسابقه ابتدا گل تراکتور را با پرچم کمک خود آفساید اعلام کرد اما پس از مشورت حضوری با وی گل را پذیرفت که این تصمیم با اعتراض شدید مهدی رحمتی همراه بود.

سرمربی نساجی که از این تصمیم به شدت عصبانی بود قصد داشت تیمش را از زمین بیرون بکشد اما پاکو خمز با او صحبت کرد و خواست آرامشش را حفظ کند.

پس از این گل نساجی تهاجمی‌تر شد و تیرک دروازه حسین پورحمیدی را هم به لرزه در آورد اما بازی با همان یک گل در نیمه اول به پایان رسید.

نیمه دوم هم با بازی تهاجمی نساجی و استفاده از سانترهای بلند برای رسیدن به دروازه تراکتور همراه بود اما هرچه گذشت تراکتوری‌ها با فشار هواداران خود بار دیگر بر بازی مسلط شدند تا محمد نادری که به عنوان جانشین در نیمه دوم وارد زمین شده بود پاس گل دوم را به رستمی داده و او برای تیمش گل دوم را بزند.

نساجی که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت از تمام توان خود برای جبران نتیجه استفاده کرد اما این موضوع تأثیری معکوس داشت تا شجاع خلیل زاده کاپیتان تراکتوری‌ها گل سوم میزبان را روی سانتر ریکاردو آلوز به ثمر برساند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان