جانشین مدیر مسؤول ماهنامه تجربه: توییت به صفت فعال رسانه‌ای است نه به عنوان سردبیر مجله

در تکذیب توییت نیاز به توصیف با عنوان «سردبیر تجربه» نبود و «فعال رسانه‌ای » یا روزنامه‌نگار کفایت می‌کند چون معطوف به مجله نیست.

  عصر ایران- در پی توییت «پژمان موسوی» - روزنامه‌نگار - دربارۀ انتصاب مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در مسوولیت جدید، رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد این خبر را تکذیب کرده است.

 مهدی سموعی توضیح داده: اگر در اختیار امور استان ها قرار گرفته به سبب مباحث ناگزیر پرسنلی است و تا تعیین تکلیف پرونده قضایی هیچ مسؤولیتی ندارد.

   چون در خبر تکذیبیه بر معرفی پژمان موسوی به عنوان سردبیر ماهنامۀ تجربه تأکید شده جانشین مدیر مسؤول ماهنامۀ تجربه توضیح داد: «لازم است یادآوری شود آقای پژمان موسوی به عنوان فعال رسانه‌ای که اخبار حوزه فرهنگ و هنر را رصد می‌کند و در قالب توییت شخصی چنین ادعایی را مطرح کرده و موضوع ارتباطی با مجله ندارد. کما این‌که دیگر روزنامه‌نگاران شناخته شده نیز جدای آنچه در رسانه متبوع می‌نویسند در کانال شخصی تلگرامی یا صفحات مجازی خود یا از تریبون‌های دیگر یا در قالب توییت و مصاحبه و مناظره دیدگاه یا ادعایی را مطرح می‌کنند که مسؤولیت آن طبعا متوجه خودشان است و ارتباطی با آن رسانه ندارد. از این رو در تکذیب توییت نیاز به توصیف با عنوان «سردبیر تجربه» نبود و «فعال رسانه‌ای » یا روزنامه‌نگار کفایت می‌کرد چون معطوف به مجله نیست.»

   

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان