برنامه‌ جدید در وزارت نیرو: تابستان ۱۴۰۳ بدون تنش آبی

بر اساس جدیدترین گزارش فصلی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درخصوص «بررسی و تحلیل شاخص‌های کلان بخش آب در سه ماهه نخست سال‌جاری» که در تابستان امسال منتشر شد، ۴۷۶ شهر در معرض تنش آبی قرار دارند.

برنامه‌ریزی جدیدی در مجموعه وزارت نیرو صورت گرفته تا تابستان 1403 را بدون تنش آبی سپری کنیم؛ این‌درحالی است که در بهار امسال 476 شهر و در تابستان امسال 269 شهر در معرض تنش آبی بودند.
 
به گزارش تسنیم، بر اساس جدیدترین گزارش فصلی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درخصوص «بررسی و تحلیل شاخص‌های کلان بخش آب در سه ماهه نخست سال‌جاری» که در تابستان امسال منتشر شد، 476 شهر در معرض تنش آبی قرار دارند.
 
همچنین طبق گفته‌های هاشم امینی، مدیرعامل فعلی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، 269 شهر در تابستان امسال دارای تنش آبی بودند.
 
هاشم امینی، امروز از برنامه جدید مجموعه وزارت نیرو برای به‌صفر رساندن تنش آبی در تابستان 1403 خبر داد و بر عبور بدون تنش از تابستان سال آینده در سراسر کشور تاکید کرد.
 
وی افزود: تاکنون مدیریت تنش‌های آبی در شهرها و روستاها با اجرای 1984 پروژه، طرح‌های ویژه آبرسانی با 24 پروژه، طرح ویژه فاضلاب با 65 پروژه و جهاد آبرسانی در بیش از 10هزار روستای کشور اجرایی شده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان