احمد زیدآبادی : من حرف آن خانم را که گفت مملکت مال حزب اللهی هاست تایید کردم، اپوزیسیون چرا به من فحش می‌دهد؟

احمد زیدآبادی نوشت: «واقعیت را همین خانم در برنامه زنده صدا و سیما گفته است: «مملکت مال حزب‌ اللهی‌ هاست!» من به سهم خود از این خانم به دلیل بیان واقعیت تشکر می‌کنم. ما که این حرف را می‌زنیم، رو ترش می‌کنند که چرا سیاه‌نمایی و نشر اکاذیب می‌کنیم!»

احمد زیدآبادی در اعتماد نوشت: واقعیت این است که در این جامعه فرهیخته ما دیگر کسی زبان کسی را نمی‌فهمد. نویسندگان بی‌خود وقت‌شان را صرف نوشتن می‌کنند. از طریق نوشته‌ها اصلا مفاهیم سرراست هم قابل انتقال نیست چه رسد به ظرایف و لطایف! ما برای خودمان حرف می‌زنیم و می‌نویسیم. به واقع گل لگد می‌کنیم.
 
دیروز در کانالم نوشتم:
«واقعیت را همین خانم [منصوره معصومی] در برنامه زنده صدا و سیما گفته است: «مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست!» من به سهم خود از این خانم به دلیل بیان واقعیت تشکر می‌کنم. ما که این حرف را می‌زنیم، رو ترش می‌کنند که چرا سیاه‌نمایی و نشر اکاذیب می‌کنیم!»
 
از آن لحظه تاکنون چه پیغام‌ها و پسغام‌ها که در رد و مذمت این گزاره دریافت نکرده‌ام! همه هم از موضع اپوزیسیون! که تو غلط کرده‌ای که گفته‌ای مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست!
 
خب، اگر مملکت مال حزب‌اللهی‌ها نیست و مال تک‌تک ایرانیان است، پس از چی ناراحتید؟ مشکلتون چیه؟ دنبال چی هستید؟ اصلا برای چی مخالفید؟
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان