گلاب یخ زده ؛ راهکار طبیعی جوان سازی پوست! (+روش تهیه)

شما هر چند وقت یک بار برای رسیدگی به پوست خود وقت می گذارید؟ بسیاری از ما آنقدر درگیر مسائل کاری و مشغله های زندگی شده ایم که مراقبت از پوست را به فراموشی سپرده ایم.

اگر شما هم از آن دسته افراد پرمشغله ای هستید که نداشتن وقت کافی موجب شده در مراقبت از پوست خود کوتاهی کنید، پیشنهاد می کنیم استفاده از این ماده شگفت انگیز را برای محافظت از پوست خود فراموش نکنید.

معجزه گلاب یخ زده برای پوست

1- گلاب یخ زده یک ماده شگفت انگیز برای پوست است که به شادابی و خنک شدن پوست شما خصوصا در هوای گرم کمک می کند. استفاده از این مکعب های کوچک یخ زده ساده ترین راه برای خنک کردن پوست پس از یک روز گرم و طولانی است.

2- منافذ باز پوست یکی از رایج ترین مشکلاتی است که بسیاری از ما با آن مواجه می شویم. مسدود شدن این منافذ با روغن و عرق خصوصا در روزهای گرم تنفس پوست را دچار مشکل کرده و موجب می شود پوست شما پیر و کدر به نظر برسد.

مالیدن این تکه های گلاب یخ زده بر روی پوست، به بسته شدن منافذ باز و جوانسازی پوست کمک می کند.

3- آفتاب سوختگی و جوش یکی دیگر از مشکلات رایجی است که بسیاری از افراد در هوای گرم با آن مواجه می شوند. استفاده از گلاب یخ زده ساده ترین راه حل برای درمان این دو مشکل پوستی است.

4- گل رز دارای خاصیت آبرسانی به پوست است و استفاده از آن پف کردگی پوست را کاهش داده و پوستی نرم و لطیف را برای شما به ارمغان می آورد.

5- ماساژ صورت با گلاب یخ زده به کنترل آکنه نیز کمک می کند. این ماده با بستن منافذ باز پوست جوش های ناشی از آکنه را از بین می برد.

6- زندگی در دنیای پرمشغله امروزی منجر به افزایش تنش و استرس در بسیاری از افراد شده است. یک راه آسان برای از بین بردن استرس ذهن، استفاده از این مکعب های شفابخش است. ماساژ پوست به کمک گلاب یخ زده به رفع تنش های ذهنی و کاهش استرس کمک می کند.

7- اگر به یک مهمانی یا مراسم مهم دعوت شده اید و می خواهید پوست صورت خود را سریعا شفاف و درخشان کنید، تکه های گلاب یخ زده ناجی شما خواهند بود. کافی است یک تکه از آنها را برداشته و صورت و گردنتان را با آن ماساژ دهید و بگذارید به طور طبیعی خشک شود.

8- می توانید از این مکعب های یخ زده برای تسکین و آرامش پوست پس از اپیلاسیون یا شیو استفاده کنید. این ماده سوزش پوست را تسکین و التهابات آن را کاهش می دهد.

با گلاب یخ زده پوستتو مثل جوون 14 ساله کن!

طرز تهیه گلاب یخ زده

به گزارش راهنماتو، مقداری گلاب تازه را درون یک کاسه بریزید و چند گلبرگ گل رز تازه را به آن اضافه کنید. سپس این مخلوط را درون قالب های یخ مکعبی ریخته و داخل فریزر قرار دهید تا یخ بزند.

پس از یخ زدن می توانید از این تکه های گلاب یخ زده برای ماساژ ملایم صورت و گردن خود استفاده کنید. این گلاب های یخ زده را می توان در هر زمانی مورد استفاده قرار داد. اما توصیه می شود برای نتیجه گیری بهتر شب ها پیش از رفتن به رختخواب از آنها استفاده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان