شعار تماشاگران خانم نساجی: توپ تانک فشفشه این توپ باید گل بشه

تماشاگران خانم بر خلاف آقایان سخت مشغول تشویق نساجی بودند با شعارهای «توپ تانک فشفشه این توپ باید گل بشه» و شعارهای معروف نساجی به تشویق تیم می‌پرداختند.

نساجی مازندران تا دقیقه 35 با نتیجه دو بر صفر از حریف ازبکستانی خود عقب افتاده است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، دیدار نساجی ایران و نوبهار ازبکستان در حال برگزاری است و تا دقیقه 35 این تیم ازبکستانی هست که با نتیجه دو بر صفر از نساجی پیش است.

حاشیه این دیدار :

* نساجی تا دقیقه 20 دو بر صفر از حریف ازبکستانی خودش عقب افتاد تا شوک به اندک هواداران حاضر در نساجی وارد شود.

* هواداران نساجی که دیگر طاقت این نتایج ضعیف نساجی را ندارند، باری دیگر با شعار «رحمتی حیا کن، نساجی را رهاکن» سرمربی نساجی را مورد لطف خود قرار دادند.

* درحالی که تماشاگران مرد در جایگاه در حال شعار دادن بر علیه مهدی رحمتی بودند، تماشاگران زن در طبقه دوم به تشویق بازیکنان نساجی می‌پرداختند. بانوان با شعار نساجی با غیرت خواستار حمله بازیکنان نساجی شدند.

* بازی ضعیف نساجی سبب شد تا حاضرین بازی کسب کننده را شاهد باشند.

* تماشاگران خانم بر خلاف آقایان سخت مشغول تشویق نساجی بودند با شعارهای «توپ تانگ فشفشه این توپ باید گل بشه» و شعارهای معروف نساجی به تشویق تیم می‌پرداختند.

* درحالی که بعد بازی نساجی نوبهار تیم سپاهان نیز در همین ورزشگاه باید به میدان برود، و از روز باشگاه های نساجی و سپاهان به انتشار پوسترهای حمایتی از همدیگر پرداخته بودند، چندان استقبال نشد و هیچ یک از تماشاگران سپاهانی برای دیدن بازی نساجی نوبهار به ورزشگاه نیامدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان