رامین رضاییان: AFC اجازه دهد عدالت در زمین اجرا شود

هافبک تیم فوتبال سپاهان: سپاهان را حرفه‌ای می‌دانم اما این اتفاقات واقعا آماتور بودن است و اصلا سه بر صفری که علیه ما رخ داد خارج از فوتبال بود. خواهش می‌کنم AFC اجازه دهد عدالت در زمین اجرا شود.

هافبک تیم فوتبال سپاهان به انتقاد از فدراسیون فوتبال درباره کسر امتیاز از این تیم به دلیل عدم رعایت سقف بودجه پرداخت.

به گزارش ایرنا، رامین رضاییان، هافبک تیم فوتبال سپاهان، پس از برد این تیم برابر آلمالیق در لیگ قهرمانان آسیا، درباره کسر امتیاز از این تیم در لیگ برتر، گفت:از مسئولان کمیته انضباطی و کمیته استیناف می‌خواهم به صحبت‌هایم گوش کنند. 4 امتیاز از ما در لیگ برتر کم شد، امتیازهایی که بازیکنان با تمام وجود تلاش کردند.

رضائیان افزود: کارت بازیکنانی صادر شد که فدراسیون فوتبال صادر کرد.من عاشق عدالتم و عدالت را برای همه می‌خواهم. این امتیازهایی که کم شده به خاطر تخلف بازیکنان نبوده است، مگر ما بازیکن محروم بازی دادیم؟ مگر از بازیکن غیرقانونی استفاده کردیم؟ کارت این بازیکنان را فدراسیون صادر کرده بود.

رضائیان یادآور شد: به عنوان مثال اگر من مالیات ندهم با خودم برخورد می‌شود نه اینکه خواهر یا پدر یا مادر من را مجازات کنند. خواهشا اینطور رفتار نکنید و از رئیس کمیته انضباطی و استیناف خواهش می‌کنم که اینگونه تصمیم نگیرند چون ما بازیکنان برای آن امتیازات زحمت کشیده‌ایم.

وی افزود: اگر کسی از باشگاه ما تخلف کرده است، با خود او برخورد کنید و من هم حمایت می‌کنم. با آن شخص برخورد شود و نباید با بازیکنان و هواداران برخورد شود. از هیچ تیمی نباید امتیاز کم کنند چون کار غیر قانونی نکرده‌ایم و با خود اشخاص متخلف برخورد شود. اگر فوتبال می‌خواهد مسیر خود را ادامه دهد با کسانی برخورد کنند که عدالت را زیر سوال برده‌اند نه اینکه با بازیکنان و خانواده یک باشگاه بخواهند برخورد کنند.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در ادامه به رای کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه این تیم اشاره کرد و گفت: سپاهان را حرفه‌ای می‌دانم اما این اتفاقات واقعا آماتور بودن است و اصلا سه بر صفری که علیه ما رخ داد خارج از فوتبال بود. خواهش می‌کنم AFC اجازه دهد عدالت در زمین اجرا شود. این مسائل غیر حرفه‌ای است و امیدوارم جمع شود تا دلخوشی این هواداران از بین نرود. باید بیشتر به ورزش رسیدگی کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان