کدام بازیگران بازی تاج و تخت بیشترین دستمزد را گرفتند؟ (+عکس)

سریال « بازی تاج و تخت » با همه بحث برانگیز بودنش درآمد زیادی را نصیب بازیگرانش کرد و ما هم می خواهیم ببینیم کدام یک از بازیگران بیشترین دستمزد را دریافت می کردند.

روزیاتو نوشت: «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) به چنان سریال ماندگاری بدل شد که با وجود گذشت چند سال از پایان آن، هنوز هم درباره ی آن صحبت می شود. قسمت نهایی سریال بحث برانگیز شد و بعضی از هواداران این سریال به قدری از فصل پایانی آن ناراضی بودند که با راه اندازی یک کارزار جمع آوری امضا خواستار ساخت دوباره ی فصل آخر سریال به شکلی متفاوت شدند. نویسنده ی کتاب های این مجموعه، جورج آر. آر مارتین هم قول داد که پایان اثرش با سریال متفاوت باشد.

اما این سریال با همه ی بحث برانگیز بودنش درآمد زیادی را نصیب بازیگرانش کرد و ما هم می خواهیم ببینیم کدام یک از آن ها بیشترین دستمزد را دریافت می کردند. فهرست زیر از کم به زیاد مرتب شده است.

ناتالی امانوئل (میساندی)

15- ناتالی امانوئل (میساندی) – 100 هزار دلار برای هر قسمت

شخصیت میساندی اولین بار در فصل سوم در سریال ظاهر شد و تقریباً فوراً دل مخاطبان را به دست آورد. او طی 5 فصل حضورش در داستان از یک برده تبدیل به دست راست دنریس شد. ناتالی امانوئل برای هر اپیزود 100 هزار دلار دستمزد دریافت می کرد که برای بازیگری در نقش فرعی مبلغ بسیار خوبی محسوب می شود. او در مجموع یک میلیون دلار از این سریال به دست آورد.

14- الفی آلن (تئون گریجوی) – 100 هزار دلار برای هر قسمت

شخصیت تئون گریجوی از فصل اول در سریال حضور داشت. این شخصیت طی 8 فصل سریال دستخوش تغییرات زیادی شد و الفی آلن از بازیگری درجه 3 به بازیگری درجه 2 بدل شد. او در فصل آخر سریال نزدیک به 100 هزار دلار برای هر قسمت دریافت می کرد.

13- کانلت هیل (واریس) – 100 هزار دلار برای هر قسمت

واریس یکی دیگر از شخصیت هایی بود که از فصل نخست در سریال حضور داشت. دستمزد کانلت هیل در فصل های 7 و 8 سریال حدود 100 هزار دلار برای هر قسمت بود. او در مجموع نزدیک به 2 میلیون دلار از این سریال به دست آورد.

12- گوئندولین کریستی (برین تارث) – 100 هزار دلار برای هر قسمت

برین تارث، اولین فرمانده ی لرد گارد پادشاه و اولین شوالیه ی زن، در فصل دوم وارد سریال شد. گوئندولین کریستی برای هر قسمت 100 هزار دلار دریافت می کرد.

ایان گلن (جورا مورمونت)

11- ایان گلن (جورا مورمونت)  – 100 هزار دلار برای هر قسمت

جورا مورمونت، شوالیه ای که از وستروس طرد شده بود، از فصل اول سریال حضور داشت اما همیشه یک شخصیت فرعی بود. ایان گلن نزدیک به 100 هزار دلار برای هر قسمت دریافت می کرد.

10- آیزاک همپستد رایت (برن استارک) – 175 هزار دلار برای هر قسمت

آیزاک همپستد رایت وقتی بازی در نقش برن استارک را در این سریال آغاز کرد، تنها 10 سال داشت. او برای هر قسمت حدود 175 هزار دلار دریافت می کرد.

9- سوفی ترنر (سانسا استارک) – 175 هزار تا 210 هزار دلار برای هر قسمت

سانسا استارک یکی از شخصیت های کلیدی و محبوب سریال بود. سوفی ترنر برای هر قسمت 175 هزار دلار دریافت می کرد اما در فصل پایانی سریال دستمزد او به 210 هزار دلار برای هر قسمت افزایش یافت.

میسی ویلیامز (آریا استارک)

8- میسی ویلیامز (آریا استارک) – 150 هزار تا 210 هزار دلار برای هر قسمت

میسی ویلیامز هم در نوجوانی به این سریال پیوست. طی 8 فصل سریال دستمزد او برای هر قسمت، از 150 هزار دلار به 210 هزار دلار رسید. او در مصاحبه ای گفته که در ابتدای سریال، تنها می خواست پول کافی برای خرید یک لپ تاپ را بگیرد.

7- ناتالی دورمر (مارجری تایرل) – 100 هزار دلار برای هر قسمت

مارجری تایرل یکی از شخصیت های فرعی سریال بود اما این امر او را از تبدیل شدن به یکی از شخصیت های محبوب مخاطبان بازنداشت. او در فصل دوم وارد سریال شد و یکی از جالب ترین شخصیت های سریال بود، تا اینکه در فصل ششم جان خود را از دست داد. ناتالی دورمر برای هر قسمت 100 هزار دلار دریافت می کرد.

روری مک کان (سندور کلگین)

6- روری مک کان (سندور کلگین) – 100 هزار دلار برای هر قسمت

شخصیت سندور کلگین اولین بار در فصل نخست ظاهر شد. این شخصیت تا پایان سریال دستخوش تغییرات زیادی شد و یک شخصیت کمابیش مثبت بود. روری مک کان حدود 100 هزار دلار برای هر قسمت دریافت می کرد.

5- لنا هیدی (سرسی لنیستر) – 500 هزار دلار برای هر قسمت

سرسی لنیستر یکی از 5 شخصیت اصلی سریال بود و لنا هیدی جزء بازیگران تراز اول محسوب می شود. سرسی لنیستر احتمالاً شخصیت شرور اصلی سریال بود. هیدی برای هر قسمت 500 هزار دلار دریافت می کرد.

4- کیت هرینگتون (جان اسنو) – 500 هزار دلار برای هر قسمت

جان اسنو به یکی از شخصیت های اصلی سریال تبدیل شد و میلیون ها طرفدار پیدا کرد. اما از ابتدا اینگونه نبود. تا پیش از سال 2013، جان اسنو محبوبیت چندانی نداشت و کیت هرینگتون تازه از فصل 5 توانست دستمزد خوبی دریافت کند که حدود 500 هزار دلار برای هر قسمت بود.

امیلیا کلارک (دنریس تارگرین)

3- امیلیا کلارک (دنریس تارگرین) – 500 هزار دلار برای هر قسمت

دنریس تارگرین، کالیسی، مادر اژدهایان و شکننده ی زنجیرها، شخصیت اصلی سریال بود. می توان گفت که فعالیت بازیگری امیلیا کلارک با این سریال آغاز شد. او هم مانند کیت هرینگتون برای قسمت 500 هزار دلار دریافت می کرد. اما همچون همه ی دیگر بازیگران اصلی سریال، دستمزد او در فصل آخر به یک میلیون دلار برای هر قسمت رسید.

2- پیتر دینکلیج (تیریون لنیستر) – 500 هزار دلار برای هر قسمت

پیتر دینکلیج پیش از این سریال هم بازیگر شناخته شده ای بود. او همچون دیگر ستاره های بزرگ سریال برای هر قسمت 500 هزار دلار دریافت می کرد. دستمزد او در فصل پایانی سریال به 1/2 میلیون دلار برای هر قسمت افزایش یافت.

نیکولای کاستر والدو (جیمی لنیستر)

1- نیکولای کاستر والدو (جیمی لنیستر) – 720 هزار دلار برای هر قسمت

جیمی لنیستر یکی دیگر از شخصیت های کلیدی سریال بود که مخاطبان از فصل نخست او را دوست داشتند. دستمزد نیکولای کاستر والدو طی سریال بارها افزایش یافت و تا فصل پایانی سریال به 1/2 میلیون دلار برای هر قسمت رسید. کاستر والدو یکی از ثروتمندترین بازیگران این سریال محسوب می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان