Honda Motocompacto: اسکوتر برقی جمع و جور و سرگرم کننده

Honda Motocompacto یک اسکوتر برقی جمع و جور و سرگرم کننده است که برای استفاده در شهر طراحی شده است. این اسکوتر دارای یک موتور ۲۵۰ واتی است که حداکثر سرعت ۱۵ مایل در ساعت را ارائه می‌دهد. Motocompacto دارای یک باتری ۲۸۸ وات ساعتی است که برد ۱۲ مایلی را ارائه می‌دهد.

Honda Motocompacto: اسکوتر برقی جمع و جور و سرگرم کننده

Honda Motocompacto یک اسکوتر برقی جمع و جور و سرگرم کننده است که برای استفاده در شهر طراحی شده است. این اسکوتر دارای یک موتور 250 واتی است که حداکثر سرعت 15 مایل در ساعت را ارائه می‌دهد. Motocompacto دارای یک باتری 288 وات ساعتی است که برد 12 مایلی را ارائه می‌دهد.

اگر تا به حال لذت راندن دوچرخه برقی یا اسکوتر را نداشته‌اید، ممکن است ندانید که همه این وسایل، تا حدودی سرگرم‌کننده هستند. همان گشتاور برقی در دسترس فوری که شما را به صندلی یک خودروی برقی قدرتمند پرتاب می‌کند، در اسکوترهایی مانند Motocompacto نیز وجود دارد و حتی 11.8 پوند-فوت متوسط برای آن کافی است تا شتاب را سریع احساس کند.

در واقع، برای مالکان جدید Motocompacto یا کسانی که تازه به یک وسیله نقلیه برقی عادت می‌کنند، هوندا دو حالت عملکرد تدریجی ارائه می‌دهد. در حالت 1، سرعت تا 10 مایل در ساعت محدود می‌شود – مناسب برای راکبان تازه کار یا جوان‌تر (هوندا توصیه می‌کند راکبان 14 سال یا بیشتر سن داشته باشند). حالت 2، قابل انتخاب از طریق صفحه کنترل یک دکمه‌ای زیر صفحه نمایش دیجیتال، سرعت را تا 15 مایل در ساعت افزایش می‌دهد.

وزن Motocompacto حدود 250 پوند است، بنابراین وقتی برای اولین بار روی Motocompacto نشستم و شتاب‌دهنده سوئیچ انگشتی را فشردم، آماده بودم تا کمی ناامید شوم (می‌توانید آن را در زیر تماشا کنید). تصور کنید تعجب من زمانی بود که جعبه سفید چرخ‌دار به‌سرعت از جای خود حرکت کرد و در زمانی کمتر از 7 ثانیه که هوندا ادعا می‌کند، به سرعت 14 مایل در ساعت رسید. از دست دادن کمی از سرعت برای سنگین‌ترین راکبان (حداکثر ظرفیت بار 265 پوند است) چیز بزرگی نیست، زمانی که شتاب اولیه برای دور شدن از چراغ‌های قرمز و تقاطع‌ها در ترافیک شهر بیش از کافی است.

کیفیت سواری و پایداری Motocompacto روی آسفالت صاف منطقه آزمایش (یک پارکینگ) عالی بود. من اصلاً موتور سیکلت نمی‌رانم، اما اگر بتوانید روی دوچرخه تعادل برقرار کنید یا روی اسکوتر بایستید، مهارت‌های لازم را برای این کار خواهید داشت. حتی عبور از یک مسیر مخروطی شکل با سرعت تقریباً حداکثر، اسکوتر واقعاً آسان بود. فرمان دادن از طریق فرمان‌های نصب شده در وسط، روان، طبیعی و قابل پیش‌بینی بود و خم شدن دستگاه به پیچ‌های فراگیر، کوچک‌ترین وحشتی نداشت.

من متوجه شدم که موقعیت سواری بسیار صاف است و با قد 6 فوت و 5 اینچ، خم شدن زانوهای من بیشتر از برخی از تسترهای کوتاه‌تر در سایت بود. اما در کل، من نمی‌توانم هیچ مشکل ارگونومیکی را برای سواری با Motocompacto حتی تا حداکثر برد 12 مایلی آن پیش‌بینی کنم. صندلی مثلثی پهن بخشی از جادو در اینجا است، زیرا تنها بالشتک کافی برای کاهش سختی ضربه‌هایی که بدون شک با آن چرخ‌های کوچک در خیابان‌های ناهموار شهر مواجه خواهید شد، ارائه می‌کند. این به هیچ وجه یک وسیله نقلیه همه جانبه نیست، اما خوشبختانه آنقدر چابک است که اجتناب از چاله‌ها می‌تواند یک بازی باشد، نه یک درد.

فقط یک ترمز درام روی چرخ جلو وجود دارد و من توانستم به راحتی و به آرامی سرعت خود را از سرعت بالا کاهش دهم. اهرم ترمز نصب شده روی فرمان نمی‌تواند حتی برای راکبی با وزن من متعارف‌تر یا مؤثرتر باشد.

ویژگی های مثبت:

  • سواری نرم و پایدار
  • کنترل آسان
  • تاشو آسان
  • وزن کم
  • قیمت مقرون به صرفه

ویژگی های منفی:

  • برد محدود
  • حداکثر سرعت پایین

جزئیات بیشتر:

Motocompacto دارای دو حالت عملکرد است: حالت 1 با حداکثر سرعت 10 مایل در ساعت برای راکبان تازه کار یا جوان‌تر مناسب است. حالت 2 با حداکثر سرعت 15 مایل در ساعت برای راکبان باتجربه‌تر مناسب است.

Motocompacto به راحتی تا می‌شود و می‌توان آن را در صندوق عقب یک خودرو قرار داد. این ویژگی Motocompacto را برای حمل و نقل آسان می‌کند.

Motocompacto دارای یک وزن 29 پوندی است که آن را نسبتاً سبک می‌کند. این ویژگی Motocompacto را برای حمل و نقل آسان می‌کند.

Motocompacto با قیمت 995 دلار به فروش می‌رسد. این قیمت نسبتاً مقرون به صرفه است.

نتیجه‌گیری:

Honda Motocompacto یک اسکوتر برقی سرگرم کننده و کاربردی است که برای استفاده در شهر ایده آل است. این اسکوتر مقرون به صرفه، جمع و جور و حمل و نقل آسان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان