کنایه‌ معاون ساترا به مدیران ارشاد : خدا را شکر ما هستیم!

وی با تایید خبر قبلی انصاف نیوز درباره‌ی غیبت نمایندگان ارشاد در جلسات ساترا، گفت: دوستان دعوت می‌شدند ولی چون شوراهای تخصصی مشق شب دارد و باید با آمادگی در جلسه حاضر شوند، یکی در میان غیبت می‌کنند تا کسی سراغ مشق شب هفته گذشته را نگیرد!

معاون نظارت ساترا در جمع خبرنگاران با کنایه سنگین به وزارت ارشاد، صداوسیما را ناجی هنرمندان و شبکه نمایش خانگی عنوان کرد.
 
به گزارش انصاف نیوز، محمد حسام پور، معاون نظارت ساترا در جمع خبرنگاران فرهنگی با اشاره به گفتگوی قائم مقام وزیر ارشاد با یک روزنامه (فرهیختگان)، گفت: در شش ماه گذشته 20 کارگردان و تهیه کننده از ساترا مجوز تولید گرفتند و گفتند خدا را شکر که ساترا هست تا درهای بسته‌ی سازمان سینمایی و ارشاد را رد کنیم و معطل نمانیم.
 
وی با تایید خبر قبلی انصاف نیوز درباره‌ی غیبت نمایندگان ارشاد در جلسات ساترا ، گفت: دوستان دعوت می‌شدند ولی چون شوراهای تخصصی مشق شب دارد و باید با آمادگی در جلسه حاضر شوند، یکی در میان غیبت می‌کنند تا کسی سراغ مشق شب هفته گذشته را نگیرد!
 
وی بعد از این کنایه به معاونان وزیر ارشاد، گفت: شاید این از الطاف خفیه الهی بوده که ساترا توانسته فرصت نمایش خانگی برای امرار معاش هنرمندان عزیز را باز نگاه دارد.
 
بنابراین گزارش، او در این گپ و گفت که در یک گروه فرهنگی انجام می‌شد، به عدم صدور مجوز برای هنرمندان و تولیدکنندگان از جمله مهران مدیری اشاره نکرد و حرفی درباره‌ی تعارض منافع صداوسیما با شبکه نمایش خانگی هم به میان نیاورد.
 
به نظر می‌رسد که اظهارات قائم مقام وزیر ارشاد درباره‌ی راه اندازی یک کمیته‌ی فرادستگاهی برای شبکه نمایش خانگی مانند هیات نظارت بر مطبوعات، باعث عصبانیت حسام‌پور و کنایه به وزارت ارشاد و معاونان وزیر شده است چرا که وزارت ارشاد مانند هنرمندان و منتقدان معتقد است نمی‌شود کار بخش خصوصی را به دستگاهی سپرد که خودش رقیب است؛ در هیچ جای دنیا بازیکن و داور از یک نهاد انتخاب نمی‌شوند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان