طرز تهیه ماکارونی کدو سبز خوش رنگ و خوش طعم

اگر می خواهید غذایی رژیمی و با طعمی متفاوت تهیه کنید، ماکارونی کدو سبز گزینه بسیار خوبی است. این ماکارونی دارای ظاهر و روش تهیه متفاوتی بوده که طعمی عالی دارد.

طرز تهیه ماکارونی کدو سبز خوش رنگ و خوش طعم

ماکارونی کدو سبز یک ماکارونی بسیار متفاوت بوده که در این غذا از کدو سبز و دیگر مواد های اولیه استفاده می شود. برای تهیه ماکارونی کدو سبز نیاز به گوشت و یا گوشت چرخ کرده ندارید و این غذا کاملا گیاهی است. اگر می خواهید غذایی رژیمی را در مدت کمی و بدون نیاز به گوشت چرخ کرده تهیه کنید این ماکارونی گزینه خوبی است. طرز تهیه ماکارونی کدو سبز در این مطلب قرار دارد.

ماکارونی با میگو، کاسرول ماکارونی و ماکارونی پنیری سه نوع خوشمزه و تقریبا ساده ماکارونی هستند که به راحتی در خانه تهیه می شوند. برای تهیه و یا دیدن طرز تهیه این سه ماکارونی متفاوت کافی است تا بر روی لینک قرار گرفته شده در مطلب کلیک کنید. ماکارونی کدو سبز یک غذای رژیمی با ظاهری دلنشین بوده که در مدت زمان کمتر 20 دقیقه، به راحتی و با خوشمزه ترین طعم تهیه می شود.

ماکارونی کدو سبز رژیمی

مواد لازم

  • گوجه 2 عدد
  • کدو سبز 4 عدد
  • ریحان 1 پیمانه
  • سیر له شده 1/4 قاشق غذا خوری
  • روغن زیتون 3 قاشق غذا خوری
  • نشاسته ذرت 1 قاشق چای خوری
  • فلفل قرمز 1/4 قاشق چای خوری
  • آب سرد 2 قاشق چای خوری
  • نمک و فلفل به مقدار لازم

ماکارونی کدو سبز با طعمی متفاوت

طرز تهیه ماکارونی کدو سبز رژیمی

ابتدا برای تهیه این ماکارونی باید به سراغ کدو سبز ها بروید. برای این منظور کدو سبز را با دستگاه مخصوص رشته کن و یا رنده مخصوص رنده کنید. در صورتی که هیچ کدام از این دو را ندارید می توان با پوست کن کدو سبز ها را به صورت ورقه های نازک بلند برش دهید.

سپس کدو سبزی که با پوست کن به صورت بلند بریدید را به صورت رشته های بلند با چاثو برش دهید. قابلمه ای مناسب را بر روی حرارت قرار دهید و روغن زیتون را به همراه فلفل قرمز داخل قابلمه بریزید تا روغن داغ شود. در ادامه رشته های کدو را در قابلمه تفت دهید.

برای تفت دادن حدود 6 دقیقه کافی است. حالا باید گوجه و ریخون را خرد نمایید و سپس به قابلمه بی افزایید و زمانی که به قابلمه اضافه کردید دوباره به مدت 1 دقیقه ماکارونی را هم بزنید. ماکارونی کدو سبز را به ظرف مورد نظر برای سرو منتقل کنید و بگذارید مایه باقی مانده داخل قابلمه بماند.

برای تهیه سس کافی است نشاسته ذرت را با آب سرد مخلوط نمایید و بعد به داخل قابلمه ای که مایه سبزیجات باقی مانده است اضافه کنید. قابلمه را بر روی حرارت بگذارید تا سس داغ شود اما به جوش نیاید. حدود 1 دقیقه بگذارید تا بر روی حرارت باشد تا غلیظ شود.

طرز تهیه ماکارونی کدو سبز رژیمی

پس از اینکه سس ماکارونی کدو سبز غلیظ شد، می توان آن را چشید و به دلخواه نمک یا قلقل به سس اضافه کرد. در نهایت سس را بر روی ماکارونی کدو سبز بریزید. می توان ماکارونی را با مقداری جعفری خرد شده تزئین کرد. در نهایت ماکارونی را سرو کنید. نوش جان.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان