۱۰ ترفند فوق العاده برای بلندتر نشان دادن پا‌های کوتاه

بلندترین پا‌های دنیا بیش از ۱۳۰ سانتیمتر هستند. البته رسیدن به این بلندی با هر تکنیکی غیرممکن است. اما حداقل می‌توانید این توهم بصری را ایجاد کنید و پا‌های خود را بلندتر از آنچه واقعاً هستند نشان دهید.

10 ترفند فوق العاده برای بلندتر نشان دادن پا‌های کوتاه

در ادامه چند ترفند در لباس پوشیدن که به شما کمک می‌کند، پا‌های خود را بلندتر نشان دهید را مرور می‌کنیم. فقط با انتخاب رنگ درست و تغییر در طول لباس، ظاهر شما می‌تواند به طرز چشمگیری تغییر کند.

1. کفشه پاشنه بلندی که قسمت‌های کمی از پا‌های شما و انگشتانتان را می‌پوشاند بهتر از کفش پاشنه بلندی است که بخش‌های بیشتری از پای شما را می‌پوشانند.

 2. شلوار‌های کوتاه، پا‌های شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند. اما در مورد طول زیاده روی نکنید، شلوار نباید در قسمت پایین چروک شود.

3. سعی کنید پیراهن خود را داخل شلوار بزنید. این ترفند کمک می‌کند تا بالاتنه شما کوتاه‌تر به نظر برسد.

4. لباس‌هایی با راه راه‌های عمودی را انتخاب کنید، نه افقی. راه راه‌های عمودی از نظر بصری پا‌های شما را بلندتر نشان می‌دهد.

5. به جای شلوار‌های فاق کوتاه، شلوار‌های فاق بلند را انتخاب کنید.

6. می‌توانید لباس‌های تک رنگ را امتحان کنید. فقط به یاد داشته باشید که از سایه‌های مختلف یک رنگ برای بهتر جلوه دادن آن استفاده کنید.

7. شلوار جین چسبان، پا‌ها را بلندتر نشان می‌دهد، به خصوص اگر رنگ تیره باشند.

8. بهتر است از کفش‌های پاشنه بلند استفاده کنید. آن‌ها قد شما را بلندتر و در نهایت پاهایتان را بلندتر نشان می‌دهند.

9. کفش‌های با رنگ خنثی یا همرنگ با رنگ لباستان را انتخاب کنید. به این ترتیب کفش شما از نظر بصری خط پای شما را قطع نمی‌کند و آن را بلندتر نشان می‌دهد.

10. مراقب بلندی دامن خود باشید. اگر پایین دامن، بالای زانو باشد بهتر است. همچنین می‌توانید دامن‌های بلندتر را امتحان کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان