هزار نخبه تحت حمایت کمیته امداد خراسان رضوی است

کمیته امداد خراسان رضوی : هزار و ۲ نخبه دانش آموزی، دانشجویی و غیر محصل در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اختراعات، تحصیلی و قرآنی در استان تحت حمایت این نهاد هستند که در سطح کشور، استان و شهرستان حائز رتبه شده اند.

 معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: هزار و 2 نخبه دانش آموزی، دانشجویی و غیر محصل در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، اختراعات، تحصیلی و قرآنی در استان تحت حمایت این نهاد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد افشارنیا صبح پنجشنبه در مراسم تقدیر از مدیران مدارس همدل و 5 دانش آموز سمپاد در محل اداره کل کمیته امداد خراسان رضوی اظهار کرد: این مدیران از شهرستان‌های مشهد، جغتای، خوشاب، تربت جام، خلیل آباد و سرخس بودند که ضمن تقدیر از آنها با اهدای لوح تقدیر، به منظور پشتیبانی و حمایت از مدیران مدارس همدل فعال که بیشترین مشارکت داشته اند، اقلام مورد نیاز مدرسه شامل 9 قلم کالا از جمله پرینتر، رایانه، یخچال، آب سردکن و ویدئو پروژکتور اهدا شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان رضوی افزود: هزار و 2 نخبه دانش آموزی، دانشجویی و غیر محصل در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اختراعات، تحصیلی و قرآنی در استان تحت حمایت این نهاد هستند که در سطح کشور، استان و شهرستان حائز رتبه شده اند.

وی افزود: بالغ بر 60 دانش آموز تحت حمایت در سطح استان در مدارس تیزهوشان و 1480 دانش آموز نیز در مدارس همدل (هیئت امنایی، نمونه دولتی و غیر انتفاعی) تحصیل می‌کنند

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان