ناهید کیانی باز هم طلایی شد

ناهید کیانی در دیدار فینال از سد پویا سو تکواندوکار مطرح چین تاپیه گذشت و به مدال طلای رقابت‌های تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی رسید.

روز نخست رقابت‌های تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی با کسب سه مدال برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز نخست پنجمین دوره مسابقات تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو در قاره آسیا، امروز (پنجشنبه - 18 آبان ماه) در شهر امان کشور اردن برگزار شد و نمایندگان کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز شدند.

در رقابت‌های وزن 53- کیلوگرم بانوان که با حضور 12 تکواندوکار برگزار شد، ناهید کیانی و مبینا نعمت‌زاده دو نماینده کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا و یک برنز شدند.

ناهید کیانی ابتدا مقابل نماینده آذربایجان به پیروزی رسید و در ادامه در مرحله نیمه نهایی به مصاف مبینا نعمت‌زاده رفت و همانند تورنمنت آزاد پاکستان مقابل هموطن خود به پیروزی رسید و فینالیست شد. کیانی در دیدار فینال نیز از سد پویا سو تکواندوکار مطرح چین تاپیه گذشت و به مدال طلا رسید.

مبینا نعمت‌زاده نیز در همین وزن ابتدا نماینده سوریه را شکست داد و در ادامه مقابل تکواندوکار عربستانی به پیروزی رسید. او در دیدار نیمه نهایی هم مغلوب کیانی شد و به مدال برنز بسنده کرد.

در رقابت‌های وزن 87- کیلوگرم آقایان، مهران برخورداری در دیدار نخست نماینده عربستان را شکست داد، اما با شکست مقابل سانگ هیونگ کانگ از کره جنوبی به مدال برنز مسابقات رسید. 

ساینا کریمی نیز در وزن 46- کیلوگرم بانوان پس از برتری مقابل نماینده اردن، در ادامه مقابل کانگ می ریو از کره جنوبی تن به شکست داد و از دور مسابقات کنار رفت. 

فردا (جمعه - 19 آبان ماه) و در روز دوم مسابقات، آناهیتا توکلی در وزن 73+ کیلوگرم بانوان و مهدی حاجی موسایی در وزن 54- کیلوگرم و ابوالفضل زندی در وزن 58- کیلوگرم آقایان به مصاف رقبای خود خواهند رفت. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان