فیلم‌های دیدنی تابستان ۲۰۱۷ قسمت اول

در این سری مقالات نگاهی خواهیم داشت بر بهترین و هیجان‌انگیزترین فیلم‌های سینمایی در تابستان ۲۰۱۷ که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهید شد:

در این سری مقالات نگاهی خواهیم داشت بر بهترین و هیجان‌انگیزترین فیلم‌های سینمایی در تابستان 2017 که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهید شد:

چرچیل – Churchil
اولین فیلم از دو فیلم زندگی‌نامه چرچیل است که امسال به بازار خواهد آمد. پائیز امسال گری اولدمن (Gary Oldman) را خواهیم‌ دید که با اشک و خون و با تمام وجود در Darkest Hour بازی می‌کند؛ اما فیلم موردبحث ما، زمان دیگری از زندگی او را به تصویر می‌کشد. زندگی‌اش تا روز دی (روزی که بزرگ‌ترین عملیات جنگی تاریخ در جنگ جهانی دوم صورت گرفت) و زمانی که تمامی انتظارات و پیش‌بینی‌هایش درباره اشغال نرماندی غلط از آب درآمدند.
برایان کاکس (Brian Cox) چرچیلی ضعیف و بی‌اعتماد به نفس را در زمان انتخابات سال 1945 نشان می‌دهد. چرچیلی که گویی با خود در جنگ است.
فیلم در آمریکا و استرالیا و انگلستان اکران شده استویتنی – Whitney: Can I Be Me
در این فیلم مستند، نیک بروم فیلد (Nick Broomfield) توجهی فوق‌العاده به ویتنی (خواننده به نام آمریکایی) و به شهرت رسیدن او و مرگ زودهنگامش داشته است. او از آرشیو و ویدئوهای خانگی و گفته‌های آشنایان ویتنی استفاده کرده است و مستندی به‌هم‌بافته که جستجویی ست در زندگی سال‌های کودکی و عواملی که مشکلات بزرگ‌سالی‌اش را به همراه داشت. مشکلاتی که شامل روابط نامتعارف او و استفاده‌اش از مواد مخدر و مشروبات الکلی‌ و ازدواجش با بابی بروان (Bobby Brown) است. احتمالاً خیلی تماشایی است.
فیلم در استرالیا و انگلستان اکران شده است.
فارغ‌التحصیل – The Graduate: 50th anniversary 4k restoration
نیم‌قرن پیش، افسانه‌ی مایک نیکولاس (Mike Nichols) از نگرانی و جدایی میان نسلی در بدنه‌ی بی‌ثباتش بسیار متناسب با شرایط زمانه بود. فیلمی که از داستین هافمن (Dustin Hoffman) ستاره‌ای بزرگ ساخت و موزیک سیمون و گارفانکل (Simon and Garfunkel) را به موزیکی کلاسیک و آشنا تبدیل کرد. نباید فراموش کنیم که این فیلم در سال 1967 ابر فیلمی پرفروش بوده است.
این فیلم در 23 جون در انگلستان به اکران عموم درخواهد آمد.اوکجا – Okja
باعث تأسف است که بسیاری از طرفداران فیلم نمی‌توانند شاهکار بونگ جون هو (Bong Joon-ho) را بر روی پرده‌ی سینما ببینند. اکران‌های سینمایی این فیلم بسیار محدود است و حق پخش آن متعلق به شبکه نت فلیکس (Netflix) است. بسیار هیجان‌انگیز، با طبیعتی لطیف اما شدیداً پر سروصدا، از آن‌گونه داستان‌هایی است که رول دال (Roald Dahl) در تعریفشان استاد است. میجا، دخترکی است که از بچگی در کوهستان‌های کشور کره به مراقبت از اوکجا (خوکی درشت‌هیکل) پرداخته، شرکت آمریکایی که درزمینه‌ی دی. ان.ای موجودات کار می‌کند و توسط تیلدا سوینتون (Tilda Swinton)‌ مدیریت می‌شوند به کره می‌آیند و می‌خواهند اوکجا را به نیویورک ببرند.
فیلم 28 جون در انگلستان به اکران عموم درمی‌آید.

بیبی راننده – Baby Driver
پس از موفقیت زنجیره انگلیسی Spaced و سه‌گانه Cornetto، سرعت پیشروی زندگی حرفه‌ای ادگار رایت (Edgar Wright) پس از ساخت (Scott Pilgrim vs the World) و مصونیت بینندگان نسبت به آن، متوقف شد. حتی استقبال چندانی هم از فیلم مارول «مرد مورچه‌ای» (Ant-Man) هم نشد. امید می‌رود که سکه برگردد و فیلم جدید و کمدی-اکشن این کارگردان با استقبال خوبی مواجه شود. فیلمی که انسل الگورت (Ansel Elgort) در آن نقش راننده‌ای را بازی می‌کند که با موزیک پاپ از این‌سو به آن‌سو در حال رانندگی ست. جان هم (Jon Hamm) و جیمی فاکس (Jamie Foxx) هم در فیلم حضور دارند.
فیلم 28 جون در انگلستان و 13 جولای در آمریکا به اکران عموم درمی‌آید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر