اعجوبه جدید فوتبال جهان در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ

بایرن مونیخ در آستانه به خدمت گرفتن نستوری ایرانکوندا، اعجوبه تیم آدلاید یونایتد از لیگ استرالیا است. رسانه‌های آلمانی تایید کرده‌اند که انتقال ایرانکوندا به بایرن مونیخ تقریبا نهایی شده است.

بایرن مونیخ نستوری ایرانکوندا، اعجوبه فوتبال استرالیا را با قراردادی به ارزش 6 میلیون دلار جذب می‌کند.

به گزارش ایسنا، بایرن مونیخ در آستانه به خدمت گرفتن نستوری ایرانکوندا، اعجوبه تیم آدلاید یونایتد از لیگ استرالیا است. رسانه‌های آلمانی تایید کرده‌اند که انتقال ایرانکوندا به بایرن مونیخ تقریبا نهایی شده است.

تنها مانع مهم باقی مانده، مقررات فیفا است که جابجایی این وینگر به اروپا تا 18 سالگی را منع می‌کند. هزینه این انتقال به اضافه پاداش و برخی بندها 6 میلیون دلار اعلام شده است. او با این انتقال به گرانقیمت‌ترین فروش لیگ استرالیا تبدیل می‌شود. 

ایرانکوندا اصالتاً اهل تانزانیاست و پیش از این توجه چندین باشگاه مطرح اروپایی از جمله لیورپول، میلان و اینتر را به خود جلب کرده بود. نکته جالب خرید جدید بایرن مونیخ این است که رسانه‌های اروپایی او را بهتر از ارلینگ هالند می‌دانند که با درخشش در سالزبورگ اتریش به دورتموند منتقل شد.

هالند در 17 سالگی طی 36 بازی، 4 گل زده بود و یک پاس گل هم به نام خود ثبت کرد. خرید جدید بایرن مونیخ اما طی 39 بازی 9 گل زده و 2 پاس گل در بازی‌های رسمی ثبت کرده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان