نارگیل های آتشین تا بوق هواپیما در امروز چیا باید بدونیم!؟

سپاه پاسداران کشور ایران، دوشب قبل برای اینکه بتواند تصاویر برخورد موشک‌های پرتاب شده از ایران را ذخیره کند، چندین فروند پهپاد خود را از اطراف دمشق به آسمان دیرالزور اعزام کرده بود

نارگیل های آتشین تا بوق هواپیما در “امروز چیا باید بدونیم!؟”

امروز چیا باید بدونیم؟!:

“حمله موشکی ایران وسط بحث دوغ !”

سپاه پاسداران کشور ایران، دوشب قبل برای اینکه بتواند تصاویر برخورد موشک‌های پرتاب شده از ایران را ذخیره کند، چندین فروند پهپاد خود را از اطراف دمشق به آسمان دیرالزور اعزام کرده بود. این شلیک موشکی در پاسخ به ترقه بازی تروریست‌های داعش در روز دوازدهم ماه مبارک رمضان انجام شد. بعد از انجام این عملیات موشکی  عموم جامعه، شخصیت‌های سیاسی و خبرگزاری های رسانه در سراسر جهان بازتاب های مختلفی را نشان دادند.

باوجود این قضیه و داستان حمله های موشکی فیصل القاسم با انتشار پستی در توییتر شخصی خود نوشت:”موشک‌های دوربرد ایران درحالی باعبوراز عراق به سوریه رسید که ما عربها درحال دعوا بر سر این مسئله هستیم که دوغ طبیعی خوشمزه‌تر است یا دوغ ترکیه ای؟ امت عربی مسخره دیگران شده است.”

 


 امروز باید چیا بدونیم؟!:

” این بار رونالدو برا هوادارانش چه سوپرایزی دارد؟”

 

 

شاید شما هم از جمله هوادارن کریستیانو رونالدو ستاره محبوب فوتبال پرتغال و همچنین بازیکن  سابق و مهره به شدت تاثیر گذار رئال مادرید هستید و کمو بیش خبر های مبنی بر جدا شدن رونالدو از مادرید را دنبال میکنید. و احتمالا با ناراحتی پیگیر این موضوعات هستید.

رونالدو با انتشار این عکس در صفحه تویتری خود هوادران را مشتاق به ادامه اخبار در خصوص قرارداد جدید خود کرد و جنجال و سروصدای عجیبی در فضای مجازی برای طرفدارانش راه انداخت. و خودش در خونسردی کامل عکس کفش های جدیدش را که قرار است در جام کنفدراسیون بپوشد منتشر کرده است.

رونالدو با سیاست و شیطنتی کوچک بیخیالی و خونسردی خود را در مقابل اتفاقات جدید در رئال مادرید نشان داد.

 

 

کفش های قرمز رنگی که روی آن CR7 نقش بسته شده است در کنار خود متنی را به همراه دارد که قابل توجه است در کنار این عکس نوشته شده است:«کفشی جدید…با همان هدف…پیش به جلو»

 


 

 امروز باید چیا بدونیم؟!:

” نارگیل های آتشین ، بازی فوتبال واقعی!”

 

 

شاید تو کارتون ها یا رویاهای عجیب کودکیتون با توپ های آتشین کلی بازی کردید یا خیال بازی کردن با این توپ ها  واستون جالب بوده..شایدم یکم دور از دسترس اما در یکی از محله های اندونزی دو تیم 5 نفره به مدت 60 دقیقه در زمین های شنی  دنبال توپ عجیبی می دوند تا آن را داخل دروازه حریف قرار دهند.

آیا فکرش را می کنید که با نارگیل آتشین فوتبال بازی کنید؟! فکرش هم حس سوختن را تداعی می کند!

مراحل به این نحو است که از دو روز قبل یکه نارگیل خراب و نسبتا بزرگ را در ظرفی حاوی نفت قرار می دهند تا پس از 48 ساعت با یکه جرقه کوچک شعله ور شود. و جالب تر که کسانی که در این بازی شرکت می کنند در طی 21 روز اردو آمادگی برای این جدال سخت و سوزان را تجربه  می کنند و بسیار آماده و با تجربه وارد این بازی می شوند.

مسابقات هر سال در  مدارس شبانه روزی برگزار می شوداین تمرینات را برای بالا بردن قدرت معنوی و روانی بچه‌ها مفید می‌داند.

 


 

 امروز باید چیا بدونیم!:

“والیبال رو بذارید سرلوحه روابط عاطفیتون!هر چیزی شد همو بغل کنید! واکنش تلخ مردمی !”

 

 

هفته پایانی در سومین روز خود سپری می شد وبا برگزاری دیدار ایران و روسیه در سالن آرنا اطلس لهستان یک دیدار تشریفاتی برای ایران بود  شاگردان کولاکوویچ که امیدی برای بالا رفتن از این مرحله نداشتند ناگذیر به دیدار تشریفاتی خود با روسیه بله گفتند!

و با شکست سنگین 3بر صفر مقابل روسیه پرونده پنجمین حضور ایران در لیگ جهانی 2017 با قبول 6 شکست و 3 پیروزی بسته شد.

کاربران فضای مجازی هم ساکت ننشستند و برای باخت های پی در پی والیبالیست های کشورمان در بازی های لیگ جهانی 2017 کامت هایی را منتشر کردند که دیدن بعضی از آن ها خالی از لطف نیست!

 

 


امروز چیا باید بدونیم؟:

” آیا هواپیما ها بوق می زنند؟”

 

جواب اینجاست! بله! در سیستم های هواپیمایی چیزی شبیه بوق برای هواپیما ها وجود دارد ولی کمی متفاوت تر! با استفاده از این بوق خلبان ها می توانند پرسنل های زمینی را از اخبار مربوط به هواپیما مطلع سازند.

مهندس تعمیر و نگهداری برای اینکه همکاران خود را مطلع سازد که بر روی هواپیمایی که روی زمین است مشغول تعمیر است از درون کابین شروع به دراوردن صدای این بوق می کند!

همچنین در مقابل فردی از هواپیما با اتصال هدستی مخصوص در ناحیه حفره ی چرخ دماغه میتواند خلبان را مطلع سازد.البته این سیستم فقط بروی زمین کار میکند .

با فشار کلید کوچکی به نام  GNDمی توان این بوق را به صدا درآورد.

 

بد نیست بدونید که  خلبان این اجازه را ندارد که با بوق زدن راه را از سایر هواپیما ها بگیرد و زودتر خود را به باند برساند زیرا تمامی فرامین خلبان از جمله مسیری که باید بروی زمین طی کند و جایگاهش در صف انتظار برای برخاستن، توسط کنترلر برج مراقبت فرودگاه مشخص میگردد.

 

 

 

 


امروز چیا باید بدونیم؟:

“کوله پشتی را به همه نوع کیف ترجیح می دهید؟ با خوندن این مطلب عاشق این گجت می شوید!”

 

 

 

بیشتر ما برای راحتی ،حمل مدارک، حمل کتاب یا جزوه های درسی یا حتی لوازم شخصیمان از کوله پشتی استفاده می کنیم و شاید بدمون نیاد که کوله پشتی ما کلی فواید دیگه هم داشته باشه .

یه کوله پشتی می تونه روی فرم اسکلت بندی بدن هم تاثیر داشته باشه و ما بی خبر از اونیم!

اما ما واسه راحتی خودمون همیشه بهترین انتخابمون یه کوله پشتیه!

از اونجایی که ما در فصل تابستون هستیم و گرما ی طاقت فرسایی گریبان گیر کلان شهر ها شده است.یکی از مشکلات استفاده کنندگان از کوله پشتی تعریق شدید کمر در تابستان و استفاده کوله پشتی است که چاره ای جز تحمل ندارند.

حالا اینجا واستون یه چیزی داریم که حتما عاشقش می شید..

یک شرکت فناوری اما ایده جالبی را اجرایی کرده و دست به تولید یک گجت پوشیدنی زده که به کوله پشتی وصل و بین آن و کمر قرار گرفته و مثل پنکه تولید بادخنک می کند تا از تعریق جلوگیری کنه!

این گجت حالت انعطاف پذیر دارد و با قرار گرفتن در گودی کمر موجب تصحیح حالت کمر و خستگی کمتر می شود!

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان