خیز عربستانی ها برای خرید ستاره های منچستر و تاتنهام

تیم‌های عربستانی پس از هزینه‌های نجومی در تابستان و جذب بازیکنان بزرگ، برای فصل نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه و کشاندن بازیکنان اسم و رسم‌دار بیشتر به لیگ این کشور، در حال برنامه‌ریزی هستند.

دو ستاره منچستریونایتد و تاتنهام در صدر فهرست خرید تیم‌های عربستانی در تعطیلات ژانویه قرار دارند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های عربستانی پس از هزینه‌های نجومی در تابستان و جذب بازیکنان بزرگ، برای فصل نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه و کشاندن بازیکنان اسم و رسم‌دار بیشتر به لیگ این کشور، در حال برنامه‌ریزی هستند.

دیلی تلگراف گزارش داده است، جیدون سانچو از منچستریونایتد و ریچارلیسون از تاتنهام را در صدر فهرست بازیکنان مدنظر تیم‌های سعودی قرار دارند.

سانچو که پس از درگیری با اریک تن هاخ سرمربی یونایتد از تیم کنار گذاشته شده و از دیدار با ناتینگهام فارست در ماه آگوست، در هیچ مسابقه‌ای برای یونایتد به میدان نرفته است.

با توجه به اختلاف ستاره انگلیسی یونایتد با سرمربی هلندی، گفته می‌شود او در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان به یک تیم سعودی ملحق شود. تیم الاتفاق که هدایت آن را استیون جرارد بر عهده دارد، خواهان جذب سانچو شده است.

مهاجم برزیلی تاتنهام هم دیگر گزینه عربستانی‌ها است. ریچارلیسون که تابستان گذشته به تاتنهام پیوست، نتوانسته خودش را با شرایط اسپرزها تطبیق دهد و تنها 2 گل در 11 مسابقه‌ای که در تمامی رقابت‌ها برای تاتنهام به میدان رفته، به ثمر رسانده است.

عملکرد ضعیف مهاجم برزیلی تاتنهام حتی سبب شد تا او برای بازی‌های تیم ملی برزیل در مقدماتی جام‌جهانی 2026 در فیفادی آبان‌ماه دعوت نشود.

از الاتحاد به عنوان تیم خواهان ریچارلیسون نام برده می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان