تبلیغات

راهنمای سفر زمینی به مشهد از اصفهان

آیا برای طی‌کردن مسیر اصفهان تا مشهد سفر زمینی با قطار را انتخاب می‌کنید؟ در این حالت می‌توانید از فلای تودی برای یافتن بلیط مناسب در تاریخ‌های مختلف کمک بگیرید.

مشهد به‌عنوان یکی از مناطق زیارتی و سیاحتی در سطح کشور شناخته می‌شود که در تمام طول سال مسافران زیادی از شهرهای مختلف خود را به این منطقه می‌رسانند.

راهنمای سفر زمینی به مشهد از اصفهان

تجربه سفر زمینی با خرید بلیط اصفهان مشهد از فلای تودی

درصورتی‌که ساکن اصفهان هستید و تصمیم دارید تا برای سفر زمینی از اصفهان به مشهد با قطار سفر کنید، با توجه به اینکه اغلب اوقات بلیط‌ها به‌سرعت رزرو می‌شوند بهتر است به‌صورت اینترنتی از طریق وب‌سایت فلای تودی به‌دنبال یک ظرفیت خالی باشید.

در این پلتفرم می‌توانید براساس تاریخ پیشنهادی خود به بررسی انواع بلیط اصفهان مشهد بپردازید و با انتخاب یکی از آن‌ها هزینه مورد نیاز را در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت کنید.

به‌طور معمول در طول روز 2 قطار از ایستگاه اصفهان به مقصد مشهد حرکت می‌کند که یکی از بهترین راه‌های زمینی برای رسیدن به این منطقه محسوب می‌شود.

این را هم در نظر بگیرید که سفر با قطار هزینه مناسب‌تری در مقایسه با راه هوایی دارد و از طرفی نیز نسبت به مسیرهای جاده‌ای از ایمنی بالاتری برخوردار است که می‌تواند سفری راحت و به‌صرفه برای شما باشد.

 

سفر زمینی از اصفهان به مشهد با ماشین شخصی

اگر می‌خواهید در طول راه برای رفتن از اصفهان به مشهد، بازدیدی هم از دیگر شهرها داشته باشید می‌توانید سفر زمینی خود را با ماشین شخصی شروع کنید که مسیرهای مختلفی برای این منظور وجود دارد.

هر کدام از مسیرهایی که از اصفهان به مشهد می‌رسند معمولا از نظر مسافت، فاصله زمانی و شهرهای عبوری تا حدودی با هم تفاوت‌هایی دارند که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • جاده نائین به انارک: این مسیر کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به مشهد است که از شهرهای کوهپایه، نائین، انارک، جندق، حسینان، سطوه، بیارجمند، طرود، داورزن، میامی و سبزاور می‌گذرد.

  • بزرگراه خلیج فارس، آزادراه قم-گرمسار: این راه تا حدودی نسبت به مسیر اول طولانی‌تر است و از شهرهایی همچون شاهین شهر، نطنز، کاشان، قم، سمنان، دامغان، میامی، داورزن، سبزوار و نیشابور عبور می‌کند.

  • بزرگراه شهید دستگردی: در آخر طولانی‌ترین مسیری که می‌توان از اصفهان به مشهد انتخاب کرد مربوط به این بزرگراه است که از شهرهایی مانند شهرضا، سورمق، ابرکوه، تفت، یزد، طبس، فردوس، تربت حیدریه، ملک آباد می‌گذرد.

باید این را در نظر داشته باشید که حتی اگر با ماشین شخصی هم به شهر مشهد سفر می‌کنید بهترین کار برای داشتن اقامتی راحت و آسان در این منطقه، رزرو یکی از هتل‌های مناسب از طریق فلای تودی است.

راهنمای سفر زمینی به مشهد از اصفهان

سفر زمینی از اصفهان به مشهد با اتوبوس

برخی از افراد ترجیح می‌دهند تا به‌صورت دسته‌جمعی به مشهد سفر کنند و به جای استفاده از ماشین شخصی، سفر با اتوبوس را دوست دارند که البته در این حالت نیز راه طولانی خواهد بود.

پایانه‌های مسافربری اصفهان در طول روز اتوبوس‌های مختلفی را به مقصد مشهد دارند و افرادی که می‌خواهند این مسیر را برای مسافرت انتخاب کنند باید یکی از ترمینال‌های زیر را در نظر بگیرند:

  • پایانه کاوه
  • پایانه جی
  • پایانه صفه

در زمانی که قصد دارید از این راه طولانی به مشهد برسید بهتر است قبل از اقدام به سفر به وب‌سایت فلای تودی سری بزنید و یکی از اقامتگاه‌های ارزان و مناسب مشهد را پیدا کرده تا در زمان حضورتان به استراحت بپردازید و سپس گردش در شهر را شروع کنید.

فاصله اصفهان تا مشهد از نظر مسافت و زمان

مسیر زمینی که از اصفهان به مشهد می‌رسد همیشه یکی شلوغ‌ترین راه‌های کشور محسوب می‌شود و افراد می‌توانند از طریق خودرو، اتوبوس یا قطار این فاصله را طی کنند، اما فاصله اصفهان-مشهد از نظر مسافت و زمانی چقدر است؟

فاصله اصفهان مشهد با ماشین شخصی

با توجه به اینکه سفر جاده‌ای با ماشین شخصی از اصفهان به مشهد شامل چندین مسیر مختلف است باید بدانید که هر کدام از آن‌ها چه مدت طول می‌کشد تا شما را مقصد برساند و عبارت‌اند از:

  • مسیر اول که مسافتی حدود 1142کیلومتر را دارد به مدت 12 تا 13 سال می‌کشد.
  • اگر بخواهید برای سفر از اصفهان به مشهد مسر دوم را انتخاب کنید باید فاصله 1247کیلومتری را در مدت‌زمان 14 ساعت طی کنید.
  • آخرین مسیر جاده‌ای که از سورمق-یزد هم می‌گذرد مسافتی نزدیک به 1340کیلومتر دارد که در این حالت شما بین 15 تا 16 ساعت در راه خواهید بود.

فاصله اصفهان مشهد با قطار

باید این را در نظر داشته باشید که فاصله بین 2 شهر اصفهان و مشهد از طریق مسیر ریلی در حدود 1484کیلومتر است که طی‌کردن این مسیر 18 ساعت زمان می‌برد.

اگر ترجیح می‌دهید تا مسیر ریلی را برای رسیدن به مشهد انتخاب کنید، فلای تودی بلیط‌های قطار را در تاریخ‌هایی که ظرفیت دارند در معرض دید شما قرار می‌دهد تا با انتخاب یکی از آن‌ها سفری ایمن و مطمئن را تجربه کنید.

راهنمای سفر زمینی به مشهد از اصفهان

فاصله اصفهان مشهد با اتوبوس

اتوبوس‌هایی که از اصفهان به مقصد مشهد حرکت می‌کنند معمولا یک مسیر مشخص را در نظر می‌گیرند که در این حالت شما در حدود 17 ساعت باید در راه باشید تا به مقصد برسید. البته اتوبوس‌ها نیز در طول مسیر برای استراحت کمی توقف دارند.

دیگر خدمات فلای تودی برای سفر از اصفهان به مشهد

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که در زمان سفر برای افراد ایجاد می‌شود، پیداکردن یک اقامتگاه مناسب است که معمولا بعد از خستگی راه امکان دارد این کار کمی چالش‌برانگیز باشد.

از همین رو می‌توانید از طریق این پلتفرم معتبر از میان هتل‌های مختلف شهر مشهد که از قیمت و خدمات متنوعی برخوردار هستند، یک اقامتگاه مناسب را به صورت آنلاین رزرو کنید.

در ضمن با توجه به اینکه مسیر زمینی از اصفهان به مشهد با استفاده از ماشین شخصی، اتوبوس و قطار معمولا بسیار طولانی است و امکان دارد برای بسیاری از افراد خسته‌کننده باشد شما می‌توانید با صرف هزینه بیشتر از فلای تودی بلیط پرواز را رزرو کنید.

جمع‌بندی

اگر ساکن اصفهان هستید و راه زمینی را برای رسیدن به مشهد انتخاب کرده‌اید، می‌توانید با فلای تودی بلیط قطار خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک ساده رزرو کنید.

علاوه‌بر قطار، برخی از افراد دوست دارند تا مسیر زمینی بین این 2 شهر را از طریق ماشین شخصی یا اتوبوس طی کنند که هر کدام از آن‌ها از نظر مسافت و زمان رسیدن تفاوت چندانی ندارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان