Galaxy AI سامسونگ در راه است

نسل اول گوشی‌های هوشمند، اینترنت و جهان مجازی را در دسترس همگان قرار دادند، پس از آن در طی چند سال این دستگاه‌ها به دوربین‌های قدرتمند و باکیفیتی مجهز شدند که گوشی‌های هوشمند را به ابزار ارتباطی پیشرفته تبدیل کرد

Galaxy AI سامسونگ در راه است

نسل اول گوشی‌های هوشمند، اینترنت و جهان مجازی را در دسترس همگان قرار دادند، پس از آن در طی چند سال این دستگاه‌ها به دوربین‌های قدرتمند و باکیفیتی مجهز شدند که گوشی‌های هوشمند را به ابزار ارتباطی پیشرفته تبدیل کرد. حالا نوبت به دوران هوش مصنوعی رسیده تا زندگی روزمره مردم را ارتقا و بهبود دهد. این روزها همه جا صحبت از هوش مصنوعی و کاربردهای آن است اما هنوز مزیت‌های برتر این فناوری به گوشی‌های هوشمند نیامده است. گلکسی‌های سامسونگ طی این دوران سهم زیادی در دسترسی طیف گسترده‌تر و متنوع‌تری از شهروندان جهان به فناوری‌های پیشرفته گوشی‌های هوشمند داشته‌اند. گلکسی اما در حال تغییر و تحول است و این بار تلاش می‌کند تا ظرفیت‌های فوق‌العاده هوش مصنوعی را در اختیار همگان قرار دهد.

برای این کار سامسونگ، Galaxy AI را طراحی کرده تا همه شهروندان در همه مکان‌‌ها بتوانند هوش مصنوعی را این بار به شکلی که تا به حال تجربه نکرده‌اند، استفاده کنند. سعی و کوشش سامسونگ این است که بتواند در همه بخش‌ها از ایجاد ارتباطات یکپارچه و بدون دردسر گرفته تا افزایش بهره‌وری روزمره و بروز خلاقیت، امکانات جدیدی را خلق و عرضه کند.

Galaxy AI یک تجربه موبایلی جامع هوش مصنوعی است که علاوه بر توسعه یافتن روی دستگاه‌های سامسونگ (on-device AI) با هوش مصنوعی مبتنی بر فضای ابری (cloud-based AI) که توسط شرکا و شرکت‌های همکار با سامسونگ توسعه یافته، سازگار است. این تجربه جدید و تحول‌یافته، خیال شما را با امنیت و سطح حفاظتی که از گلکسی سراغ دارید، راحت می‌کند.

برای اینکه مختصات کوچکی از این تحول را دریابید، کافیست به آنچه گوشی‌های موبایل برای آن ساخته شدن یعنی تماس و ارتباط با دیگران نگاه مجددی داشته باشید. به زودی کاربرانی که در گوشی‌های جدید خود به Galaxy AI دسترسی دارند، می‌توانند از مزیت‌های قابلیت AI Live Translate Call بهره ببرند. این فناوری در هر زمانی به کاربرانی که نیاز دارند، یک مترجم شخصی ارائه می‌دهد. این فناوری جدید در قابلیت تماس محلی (native call) ادغام شده تا کاربران دردسرهای استفاده از برنامه‌های شخص ثالث را نداشته باشند.

در قابلیت‌ AI Live Translate Call، مکالمات صوتی و متنی به طور همزمان و در حین صحبت ترجمه می‌شود تا تماس و ارتباط با افرادی که به زبان دیگری صحبت می‌کنند به سادگی فعال کردن زیرنویس فیلم‌ها و سریال‌ها در پلتفرم‌های استریم باشد. از آنجایی که Galaxy AI بر روی دستگاه قرار دارد، این تضمین را خواهید داشت که تحت هیچ شرایطی مکالمات خصوصی شما از فضایی جز گوشی خودتان خارج نمی‌شود.

از اوایل سال آینده میلادی، Galaxy AI ما را با دنیایی آشنا می‌کند که در آن برخی از قدیمی‌ترین و پرچالش‌ترین موانع ارتباطات اجتماعی حذف شده‌اند و برقراری ارتباط و تعامل با یکدیگر راحت‌تر و ساده‌تر از همیشه شده است. با این تحول گام دیگری به سوی توسعه هوش مصنوعی برای بهتر شدن جهان و زندگی شهروندان برداشته می‌شود.

وون‌جون چوی، مدیر اجرایی بخش تحقیق و توسعه واحد تجربه موبایل سامسونگ در این مورد گفت: « موبایل‌ها ظرفیت و قدرت فوق‌العاده‌ای در زمینه ایجاد ارتباط، بهره‌وری، خلاقیت و موارد مشابه، در بین مردم سراسر جهان دارند. اما تاکنون ظرفیت‌های هوش مصنوعی موبایل‌ به روش‌های معنادار و سازنده‌ای فعال نشده‌اند. Galaxy AI سامسونگ فراگیرترین و کامل‌ترین راهکار ما تا به امروز است که طرز فکر ما را در مورد گوشی‌های تلفن‌مان برای همیشه تغییر خواهد داد».

تحولات جدید به زودی تجربه برقراری یک ارتباط واقعی را فراهم می‌کند و فرصت‌های تازه‌ای را به روی کاربران گوشی‌های هوشمند می‌گشاید.

توضیحات داده شده تنها شمه‌ای بود از آنچه در آینده رخ می‌دهد. زندگی با گلکسی گسترده‌تر خواهد شد. بنابراین خود را برای عصر جدیدی از هوش مصنوعی موبایل آماده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان