هر آنچه از فیلم Please Don’t Destroy: The Treasure of Foggy Mountain باید بدانید

با خروج برخی از ستاره‌های بزرگ و برجسته برنامه کمدی Saturday Night Live همچون سیسیلی استرانگ، کیت مک‌کینون و پیت دیویدسون، این برنامه نیاز به گروه تازه‌ای از بازیگران برجسته و خنده‌دار داشت تا بتواند همچنان نوآورانه و ملموس باقی بماند

هر آنچه از فیلم Please Don’t Destroy: The Treasure of Foggy Mountain باید بدانید

با خروج برخی از ستاره‌های بزرگ و برجسته برنامه کمدی Saturday Night Live همچون سیسیلی استرانگ، کیت مک‌کینون و پیت دیویدسون، این برنامه نیاز به گروه تازه‌ای از بازیگران برجسته و خنده‌دار داشت تا بتواند همچنان نوآورانه و ملموس باقی بماند. به لطف حضور بن مارشال، جان هیگینز و مارتین هرلیهی که به‌عنوان گروه کمدی Please Don’t Destroy شناخته می‌شوند، این برنامه توانسته همچنان ستاره‌های خنده‌دار و جالبی را داشته باشد.

پس از اینکه این سه نفر برای چندین سال در برنامه SNL حضور داشتند، حالا قرار است با اثری کمدی به نام فیلم لطفاً خراب نکنید: گنج کوهستان مه‌آلود (Please Don’t Destroy: The Treasure of Foggy Mountain) اولین تجربه سینمایی خودشان را به دست بیاورند. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر سینمایی آشنا شوید.

عوامل سازنده ف یلم Please Don’t Destroy: The Treasure of Foggy Mountain

مارتین هرلیهی، جان هیگینز و بن مارشال فیلم‌نامه فیلم «لطفاً خراب نکنید: گنج کوهستان مه‌آلود» را نوشته‌اند. سکان کارگردانی این اثر سینمایی را نیز پال بریگانتی در دست دارد که اولین تجربه کارگردانی وی به شمار می‌رود. با این حال، او سابقه کارگردانی قسمت‌هایی از برنامه SNL را در کارنامه هنری خودش دارد و همچنین برخی از قسمت‌های سریال‌هایی همچون Chad، سریال Adam Ruins Everything و سریال At Home with Amy Sedaris را نیز کارگردانی کرده است.

داستان فیلم Please Don’t Destroy: The Treasure of Foggy Mountain

خلاصه داستان رسمی منتشر شده از سوی سرویس آنلاین پیکاک برای فیلم «لطفاً خراب نکنید: گنج کوهستان مه‌آلود» به شرح زیر است:

«جان گودمن راوی ماجراجویی بن، مارتین و جان است، سه دوست صمیمی از دوران کودکی که اکنون با یکدیگر همکار هستند. آن‌ها از دست خرس‌های بی‌مو، پارکبان‌های سرسخت و همچنین یک رهبر فرقه ریاکار می‌گریزند تا بتوانند گنجی گران‌بها را بیابند. با این حال، آن‌ها متوجه می‌شود که کشف این گنج تنها ساده‌ترین بخش از این سفر آن‌ها بوده است.»

بازیگران فیلم Please Don’t Destroy: The Treasure of Foggy Mountain

همان‌طور که در بالا ذکر شده بود، مارتین هرلیهی، جان هیگینز و بن مارشال سه ستاره این اثر سینمایی به شمار می‌روند که از جمله بازیگران کمدی نوظهور و آینده‌دار به شمار می‌روند. در کنار این سه نفر از گروه Please Don’t Destroy نیز دیگر بازیگر برنامه Saturday Night Live یعنی بوون یانگ نقش‌آفرینی می‌کند.

در برنامه SNL بوون یانگ بیشتر به خاطر برداشت‌هایش از یک مقام دولتی چینی به نام چن بیائو معروف است. این بازیگر همچنین سابقه نقش‌آفرینی در فیلم Bros و همچنین فیلم جزیره آتش (Fire Island) را دارد. در این فیلم سینمایی تازه نیز او قرار است نقش کاوشگر گمشده‌ای را بازی کند که به رهبر یک فرقه تبدیل شده است.

مگ استالتر، ایکس مایو، نیکول ساکورا، سدریک یاربرو و سونیتا مانی نیز دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم «لطفاً خراب نکنید: گنج کوهستان مه‌آلود» نقش‌آفرینی می‌کنند. استالتر و مایو نقش دو پارکبان فضول را بازی می‌کنند که در مأموریتی برای ردیابی سه نفر اصلی هستند. کونان اوبرایان نیز از جمله دیگر بازیگران حاضر در این اثر سینمایی است.

تاریخ اکران فیلم Please Don’t Destroy: The Treasure of Foggy Mountain

فیلم «لطفاً خراب نکنید: گنج کوهستان مه‌آلود» در ابتدا برای اکران در تاریخ 18 اوت برنامه‌ریزی شده بود اما حالا قرار است در تاریخ 17 نوامبر سال 2023 میلادی (جمعه 26 آبان 1402) به‌صورت انحصاری روی سرویس آنلاین پیکاک عرضه شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان