معرفی انواع واریاسیون و موارد استفاده از آن ها

شناخت انواع واریاسیون و کارایی ان ها باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی به رنگ مویی که دوست دارید برسید و برای این که اشتباهی در این زمینه ایجاد نشود این مطلب را را با دقت بالایی بخوانید.

معرفی انواع واریاسیون و موارد استفاده از آن ها

در بسیاری از شرایط امکان دارد که شما زمان کافی برای رنگ کردن مو های خود نداشته باشید از این رو می توانید با استفاده از انواع واریاسیون مشکل خود را حل نمایید و از نتیجه ای که این مدل از رنگ ها به مو های شما می دهند بیش تر راضی باشید.

     واریاسیون طلایی و کاربرد ان

آشنایی با انواع واریاسیون و روش استفاده از آن

واریاسیون ها رنگ های خالص و قوی هستند که شما نمی توانید ان ها را تنها روی مو های خود بگذارید و معمولا از سایر رنگ ها نیز باید استفاده  نمایید تا تن رنگی مورد نظر شما حاصل شود. در واقع این رنگ ها معمولا در رنگساژ کردن مو استفاده می شود و باید بدانید که هر چقدر میزان واریاسیون روی مو بیش تر باشد رنگ آن تیره تر خواهد شد و یادتان باشد که استفاده از این محصول به تنهایی امکان پذیر نخواهد بود زیرا امان آسیب دیدن مو های شما را چندین و چند برابر خواهد کرد.

واریاسیون ها دارای رنگ های مختلفی می باشند و شما باید بدانید که از چه رنگ های می توان در این زمینه استفاده کرد. معمولا رگ های گرم در واریاسیون ها دارای درخشش بیش تری هستند و رنگ های سرد مات می باشند. معمولا رنگ های سرد شامل دودی، زیتونی و خاکستری بوده و رنگ های گرم شامل فندقی، بنفش، قهوه ای، مسی و شرابی می باشد.  روش انتخاب کردن رنگ مو ها به رنگی که روی مو های شما هست بستگی زیادی دارد و اگر رنگ مو های شما گرم است باید از واریاسیون های گرم استفاده شود و اگر رنگ مو های شما سرد می باشد باید از واریاسیون  های سرد استفاده شود. در ادامه رنگ های مختلف واریاسیون ها را برایتان بررسی می کنیم.

واریاسیون قرمز

در این واریاسیون نباید از رنگ های سرد مانند دودی، زیتونی و خاکستری استفاده نمایید و این واریاسیون برای مو هایی با تناژ گرم مانند مسی، قهوه ای و شرابی می باشد.

واریاسیون سبز

اگر رنگ مو های شما بسیار روشن شده است و قرمزی در آن مشهود می باشد شما می توانید از این نوع واریاسیون استفاده کرده و این قرمزی را تا حدودی پوشش دهید و یادتان نرود که واریاسیون سبز را می توانید  با رنگه ای سرد مانند دودی، زیتونی و خاکستری ترکیب نمایید.

 انواع واریاسیون

واریاسیون بنفش

اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که عاشق رنگ های بنفش و تناژ های مختلفی از ان هستید می توانید برای این که به رنگی که دوست دارید برسید از این واریاسیون استفاده نمایید. در واقع این واریاسیون زمانی استفاده می شود که رنگ مو های شما بنفش است ولی تناژ دلخواه تان را ندارد و شما با این مورد می توانید این رنگ را رد مو های خود افزایش داده و برای این که جواب بهتری در این زمینه بگیرید می توانید این مورد را با رنگ های سرد نیز ترکیب کنید.

واریاسیون زرد

امروزه افرادی هستند که به رنگ های طلایی علاقه زیادی دارند از این رو باید بدانی که برای رسیدن مو ها به رنگ طلایی نیاز است تا از این واریاسیون ها استفاده شود در غیر این صورت رنگ طلایی مورد نظر حاصل نمی شود.

واریاسیون آبی

واریاسیون آبی برای از بین بردن رنگ نارنجی بد روی مو ها می باشد و اگر شما نیز دوره ای مو های خود را به این رنگ در آورده اید و آن را دوست ندارید می توانید از این واریاسیون کمک گرفته و این رنگ را تغییر داده و خنثی نمایید. همچنین شما می توانید این واریاسیون را با رنگ های گروه n نیز ترکیب کرده .و رنگ زیبایی از آن ها بگیرید.

واریاسیون  نقره ای و خاکستری

در برخی از شرایطی که مو های خود را در خانه تان رنگ می کنید و چون مهارت لازم را در این زمینه ندارید امکان دارد رنگ مو های شما زرد و یا سفید شود و در این زمینه شما می توانید از واریاسیون  های نقره ای و خاکستری کمک بگیرید.  از دیگر مزیت های استفاده از این مورد این است که مو های درخشان تری را به شما خواهد داد و این مورد برای شما بسیار خوب خواهد شد.

 واریاسیون های مختلف

نحوه استفاده از  انواع واریاسیون

برای این که از واریاسیون برای بهبود رنگ مو های خود استفاده کنید نیاز است تا اطلاعاتی در این زمینه داشت باشید. در ادامه مراحلی که قرار است برای رنگ کردن مو های خود با استفاده از واریاسیون را طی کنید برایتان به ترتیب بیان خواهیم کرد.

  • ابتدایی ترین کار شما این است که رنگ خود را انتخاب کرده و سعی کنید رنگی با کیفیت بالا خریداری نمایید زیرا اگر یک بار مو های شما آسیب ببینند امکان ترمیم شدنشان بسیار سخت تر خواهد شد.
  • بعد از این که رنگ را زدید می توانید از واریاسیون  استفاده کرده و دو بند از واریاسیون را با سه قاشق غذا خوری اکسیدان ترکیب کرده و مقداری شامپو برای رقیق تر شدنش به ان اضافه نمایید.
  • بهترین زمان برای این که از این مواد استفاده کنید زمانی است که مو های شما خیس هستند.
  • ترکیب به دست آمده را بر روی مو های خود بزنید و بگذارید 20 دقیقه این مواد بر روی مو های شما بماند و بعد مو های خود را با آب خالی و بدون هیچ شامپویی بشویید.

واریاسیون با حالت های مختلف

اطلاعاتی مفید در استفاده از واریاسیون با رنگ های مختلف

رنگ های مختلف در انواع واریاسیون ها می تواند کاربرد های مختلفی نیز داشته باشد و لازم است یک سری از ضروری ترین اطلاعات را در این زمینه داشته باشید.

  • واریاسیون بنفش اگر با رنگ های قرمز ترکیب شود می تواند درخشش رنگ قرمز را افزایش داده و آن ها را زیبا تر نماید.
  • واریاسیون بنفش دارای خاصیت ضد زردی می باشد و با رنگ های دودی و خاکستری ترکیب زیبایی را به مو های شما خواهد داد.
  • واریاسیون دودی و واریاسیون نقره ای دارای خاصیت ضد زردی می باشند و می توانند تن دودی و نقره ای را شدت بیش تری بدهند.
  • واریاسیون طلایی با همه رنگ ها قابل ترکیب می باشد و می تواند میزان طلایی بودن رنگ را بهبود بخشد.
  • واریاسیون آبی دارای تن ضد نارنجی می باشد و با تمامی رنگ هایی که در گروه N می باشند ترکیب خواهد شد.
  • واریاسیون نقره ای میزان براق شدن مو های شما را دو چندان خواهد کرد.
  • واریاسیون قرمز یکی از بهترین واریاسیون ها می باشد و بهتر است آن را با رنگ های دودی، زیتونی و خاکستری ترکیب نشود.
  • واریاسیون های سبز را بهتر است با گروه m ترکیب کرده و از آن رنگ زیبایی را استخراج نمایید.

واریاسیون بنفش

حال که با انواع واریاسیون آشنا شدید و اگر از این مطلب رضایت داشتید در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های دلیلی تیره شدن رنگ مو و انواع پودر دکلره اطلاعاتی در مورد  آن ها بدست آورید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان