بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی برند لافارر

همیشه تا می‌خواهیم لوازم آرایشی یا محصولات بهداشتی انتخاب کنیم، ناخودآگاه ذهنمان به سمت انتخاب گزینه‌های خارجی می‌رود

بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی برند لافارر

همیشه تا می‌خواهیم لوازم آرایشی یا محصولات بهداشتی انتخاب کنیم، ناخودآگاه ذهنمان به سمت انتخاب گزینه‌های خارجی می‌رود. تا حالا چند بار به برندهای ایرانی شانس امتحان را داده‌اید؟ البته اگر پاسختان منفی است، باید قبل از هر چیز گفت حق دارید؛ با افزایش قیمت چنین محصولاتی، قدرت ریسک هم کم می‌شود. اما باید به شما بگوییم برندهای ایرانی مانند لافارر، سال‌هاست امتحان خود را پس داده‌اند و در لاین‌های مختلف محصولات آرایشی و مراقبتی عملکردی عالی داشته‌اند. این تیم با ارائه مجموعه کاملی از محصولات آرایشی و مراقبتی، به یکی از بهترین‌های بازار تبدیل شده است و می‌توانید با خیالی آسوده به تجربه و اعتبارشان تکیه کنید. در ادامه به بررسی بهترین محصولات این برند می‌پردازیم و انتخاب‌های مختلف را می‌شناسیم.

ضدآفتاب لافارر

ضدآفتاب از مهم‌ترین آیتم‌های مراقبتی برای خانم‌ها و آقایان است و انتخاب بهترین آن، یعنی تضمین سلامت پوست. یکی از پرفروش‌ترین محصولات این مجموعه، ضدآفتاب‌های آن است. بسیاری از بلاگرهای حوزه زیبایی، معتقدند ضد آفتاب لافارر توانایی رقابت با برندهای پرآوازه خارجی را دارد. شما برای خرید این محصولات قدرت انتخاب بالایی دارید. ضدآفتاب‌های لافارر در دو طیف رنگی و بدون رنگ تولید می‌شوند. همچنین قدرت اس‌پی‌اف آنها از 30 تا 50 متغیر است که می‌توانید بنابر استفاده و نیازتان یکی را انتخاب کنید.

آبرسان لافارر

آبرسان‌ها همیشه در صدر انتخاب‌های محصولات مراقبت پوستی هستند و باید بهترین آنها را خریداری کرد. اگر شما هم به روتین پوستی‌تان پایبند هستید، حتما خرید آبرسان لافارر در برنامه‌تان بگذارید. کرم مرطوب کننده و آبرسان دست و صورت پوست نرمال و مختلط و کرم مرطوب کننده و آبرسان تنظیم کننده سبوم پوست چرب و آکنه دار از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات این لاین از برند lafarrerr هستند که می‌توانید با خیال آسوده به آنها اعتماد کنید.

ویژگی‌های محصول:

  • آبرسان
  • بافت سبک
  • جذب سریع
  • ضد پیری
  • فرمولاسیون ملایم

ژل شستشوی لافارر

اولین قدم برای پاک‌سازی پوست پس از مهمانی، یک روز طولانی یا حتی روتین معمولی پوست، استفاده از ژل‌های شستشو است. برند لافارر با ارائه این ژل که بافتی سبک و فرمولاسیونی عالی دارد، به شما کمک می‌کند تا پوستتان را از هر مواد اضافی پاک کنید.

ویژگی‌های محصول:

  • مناسب پوست چرب و مستعد آکنه
  • دارای خاصیت لایه‌برداری
  • تنظیم ترشح چربی پوست
  • جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه
  • مات‌کننده پوست

تونر لافارر

از دیگر محصولات باکیفیت این برند، تونرهای آن است. تونر مولتی اکتیو 1 مناسب پوست چرب و مختلط 170 میل و تونر مولتی اکتیو 2 پوست خشک و حساس 170 میل دو محصولی هستند که لافارر تولید کرده است و نیازهای پوستی شما را در این زمینه کاملاً رفع می‌کند. شما پس از پاک‌سازی پوست با ژل‌های شستشو می‌توانید برای تمیزکردن عمیق پوست از تونرها کمک بگیرید و منافذ را از آلودگی نجات دهید.

محلول میسلار لافارر

میسلارها نسبت به تونرها فرمولاسیونی ملایم‌تر دارند و در جهت پاک‌سازی پوست بعد از ژل یا فوم شستشو، به پوست شما کمک می‌کنند. محلول میسلار لافارر شما را از برندهای خارجی بی‌نیاز می‌کند. این محلول حاوی عصاره گیاهان بابونه، آلوئه‌ورا، خیار و امانت یا کلرانتا، دکسپانتنول، سدیم هیالورونات، زینک گلوکونات، اولئانولیک اسید و آلانتوئین است؛ بنابراین میزان ترشح چربی و سبوم پوست را کنترل کرده و به بسته شدن منافذ باز پوست کمک می‌کند.

سرم ویتامین سی

معجزه ویتامین سی برای سلامت و طراوت پوست طی چند اخیر بیش‌ازپیش درک شده است. برای همین لافارر هم جای این محصول را خالی نگذاشته است. سرم ویتامین سی لافارر یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند محبوب ایرانی است. سرم لافارر حاوی سه ترکیب بی‌نظیر ویتامین E، فرولیک اسید و ویتامین سی ده درصد است. از مزایای سرم ویتامین سی کاهش چین‌وچروک و علائم پیری پوست است. این سرم با محافظت از پوست در برابر چین و چروک‌های زودهنگام پوستی که می‌توانند ناشی از تابش آفتاب باشند به کاهش پیری زودرس کمک می‌کنند.

ضدآکنه لافارر

محصولات ضدآکنه برای افرادی که همیشه با مشکلات پوستی دست‌پنجه نرم می کنند مانند یک موهبت الهی هستند. ٰسرم ضد آکنه Azetinol یکی از محصولات پرطرفدار این برند است که به بهبود و سلامت پوست شما کمک فراوانی می‌کند. سرم ضد آکنه‌ی azetiol لافارر دارای ترکیبات و فرمولاسیون خاصی است که سبب جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه شده و مواد آنتی باکتریال موجود در آن باعث از بین رفتن میکروب‌ها و آلودگی‌های روی صورت می‌شود. این محصول حاوی آزلائیک اسید 15% ، عصاره‌ی چای سبز، ویتامین A و ترکیبات ارگانیک ضد حساسیت، سازگار با انواع پوست است.

ژل بهداشتی بانوان لافارر

ژل‌های بهداشتی بانوان با حذف باکتری‌های مضر و تنظیم ph محیط به سلامت شما کمک می‌کند. توصیه ما این است که همیشه این محصول را در سبد خرید محصولات بهداشتی خود داشته باشید. برند لافارر با ارائه این محصول به شما در موارد زیر کمک می‌کند:

  • پیشگیری از عفونت‌های قارچی و میکروبی
  • رفع بوی نامطبوع
  • رفع التهاب، خارش و سوزش ناحیه تناسلی
  • حاوی عصاره‌های گیاهی بابونه، مالوا و آلوئه‌ورا
  • تنظیم PH ناحیه تناسلی
  • مناسب برای دوشیزگان و بانوان پیش از دوران یائسگی
  • مناسب استفاده روزانه

درباره برند لافارر

این مجموعه در معرفی خود می‌گوید:

محصولات تخصصی لافارر به پشتوانه بیش از نیم قرن تجـــربه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و بهره‌گیــری از دانش روز اروپا و توان علمی متخصصین این رشته در پاییز سال 1388 در شرکت لابراتوارهای بین‌المللی و تحقیقاتی دکتر کامکار تولید و پس از طی مراحل مختلف کیفی و تست‌ها و بررسی‌های کلینیکی در جهت رفع مشکلات و نیازهای مصرف‌کنندگان عرضه گردید. احترام به خواسته مصرف‌کنندگان، بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا و ارائه محصولات باکیفیت عالی همواره از اهم اولویت‌‎های لابراتوارهای بین‌المللی و تحقیقاتی دکتر کامکار در تولید محصولات لافارر بوده است.

با این تفاسیر شما می‌توانید با خیالی آسوده پوست خود را به محصولات این برند بسپارید و شاهد بهترین نتایج باشید. علاوه‌بر کیفیت عالی lafarrerr، قیمت‌های مناسبی که این مجموعه ارائه می‌دهد باعث می‌شود تا شما دیگر از سلامت و زیبایی‌تان چشم‌پوشی نکنید.

برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی لافارر، کافی است سری به فروشگاه اینترنتی خانومی بزنید و محصولات موردنظرتان را با چند جستجو و کلیک ساده بررسی و انتخاب کنید. این محصولات با ضمانت قیمت و کیفیت به دست شما می‌رسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان