تبلیغات

خرید بلیط اردبیل به صورت رفت و برگشت در اردبیل

با خرید بلیط اردبیل سری به شهر مقدس، بهترین و زیباترین نقطه از کشورمان بزنید. شهری که در میان کوه‎های سبلان و باغرو با طبیعتی بکر و دست‏نخورده تماشایی است. اردبیل یا آرتاویل قدیم در سرزمین آذربایجان، با جاهای دیدنی متنوع و جاذبه‏های گردشگری و طبیعت بی‏نظیرش، یکی از مقاصد محبوب گردشگری محسوب می‎شود. بخشی از رونق این شهر نیز، به‎دلیل قرارگیری این شهر در جاده ابریشم است. اگر تا کنون به این شهر کوهستانی سفر نکرده‎ای پیشنهاد می‏کنیم، بلیط اردبیل را رزرو کنید و سفری به‎یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

خرید بلیط اردبیل به صورت رفت و برگشت در اردبیل

موقعیت جغرافیایی اردبیل

شهر اردبیل در دشت اردبیل، کوه‌های تالش و سبلان و در ارتفاع 1500 متری از سطح دریا قرار دارد. این شهر با 70 کیلومتر مربع مساحت، 600 هزار نفر جمعیت را در خود جای می‏دهد. اردبیل از شمال با جمهوری آذربایجان، از غرب با آذربایجان شرقی، از شرق با استان گیلان و از سمت جنوب با استان زنجان احاطه شده است. مردم این استان با زبان شیرین ترکی آذربایجانی صحبت می‏کنند. همان‎طور که گفته شد اهمیت این شهر به‎‌دلیل قرارگیری در مسیر جاده ابریشم است؛ علاوه‎بر این وجود مقبره شیخ صفی‎الدین اردبیلی نیز، در اهمیت این شهر نقش به‎سزایی دارد. دارالارشاد، دارالملک، دارالعرفان، دارالامان و شهر مقدس از نام‎های اردبیل در زمان‎های گذشته است. اردبیل بخشی از فلات مثلثی شکل ایران در شرق فلات آذربایجان را شامل می‎شود که بیشتراز 3/2 آن را مناطق کوهستانی تشکیل می‏دهند؛ از این رو این شهر از آب‎وهوای سردی برخوردار خواهد بود.

 

زمان مناسب سفر به اردبیل

آب ‎و هوای کوهستانی اردبیل، خبر از تابستان‎های معتدل و زمستان‏های سرد می‏دهد. بارندگی‌های سالانه و تعداد روزهای یخبندان، نصف روزهای سال را دربر می‏گیرد. این شهر به‎دلیل آثار باستانی و آب ‎و هوای بی‎نظیر خود معروف است؛ همچنین به‎عنوان قطب تجاری شهرت بسیاری دارد. استان اردبیل با وجود چهار اقلیم مدیترانه‎ای گرم، مدیترانه‎ای معتدل، کوهستانی و سردومعتدل، شهری سردسیر محسوب می‏شود؛ زیرا بارش باران و برف در این شهر بین 5 تا 8 ماه به‎طول می‏انجامد. از این‌رو فصل‎های گرم سال، بهترین زمان سفر به اردبیل هستند. در اوایل بهار، هوای سرد همچنان حکم‎فرما است؛ در ماه‎های اردیبهشت و خرداد نیز، شاهد رعد و برق‎های شدید و توفان خواهید بود. اواخر اردیبهشت تا اواخر تابستان، آب‌وهوای اردبیل مطبوع و دل‌پذیر است و بهترین زمان سفر برای گردشگران مهیا می‎شود. اگر دوست دارید اردبیل سفیدپوش را در فصل پاییز و زمستان ببینید، باید تجهیزات کافی و مناسب را برای سفر داشته باشید؛ چراکه ممکن است با بسته‏شدن جاده‎ها، به‎دلیل بارش سنگین برف روبه‎رو شوید.

 

رزرو بلیط اردبیل

برای رزرو بلیط اردبیل و سفر به این شهر دیدنی، به یک وب‎سایت معتبر مراجعه کنید و بلیط سفرتان را در کمترین زمان خریداری نمایید. کافی است مبدا، مقصد، تاریخ رفت ‎و برگشت و تعداد مسافر را وارد کنید و منتظر فهرستی از بهترین بلیط‎های موجود باشید. شما می‎توانید بر اساس نوع هواپیما، کلاس پروازی و ایرلاین‏های مختلف، بلیطی متناسب با بودجه و سلیقه خود خریداری نمایید. همچنین بررسی بلیط‎های چارتری و لحظه آخری نیز در خرید بلیطی ارزان و مقرون به‎صرفه موثر خواهد بود. اگر بتوانید در تاریخ سفرتان تغییر کوچکی ایجاد کنید نمودار قیمتی و تقویم قیمتی، بلیطی با قیمت مناسب‏تری را در تاریخ دیگری به شما پیشنهاد می‎دهد. این را هم در نظر بگیرید که اگر بلیطتان را به‎صورت رفت‏ و برگشت رزرو کنید می‎توانید با قیمت پایین‏تری آن را خریداری نمایید. بعداز انتخاب بلیط مورد نظرتان، به صفحه درگاه پرداختی برای پرداخت هزینه بلیط سفرتان هدایت می‏شوید و با استفاده از کارت بانکی و رمز ورودتان موفق به خرید بلیط خود خواهید شد.

خرید بلیط اردبیل به صورت رفت و برگشت در اردبیل

سفر هوایی به اردبیل

از آن‎جایی که اردبیل از شهرهای مهم، از نظر موقعیت جغرافیایی و تجارت کشور محسوب می‎شود؛ تمام امکانات و خدمات راه‎های تردد هوایی و زمینی برای سفر به این شهر فراهم شده است. اگر زمان کمی برای سفرتان دارید یا می‎خواهید به یک سفر کاری بروید، رزرو بلیط هواپیمای اردبیل، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. سفر با هواپیما علاوه‎بر صرفه‏جویی در زمان، سفری آرام و راحت را برای شما رقم می‎زند و دیگر خبری از خستگی و طولانی‏بودن راه نیست. شاید این تصور را داشته باشید که برای رزرو بلیط هواپیما، بایدهزینه بالایی را پرداخت نمایید؛ اما خبر خوب این است که وب‎سایت‎های معتبر فروش بلیط، را‏ه‎های بسیاری برای رزرو بلیط ارزان پیش‌ روی شما خواهند گذاشت. بلیط‎های چارتری، بلیط‎های لحظه آخری، نمودار قیمتی، تقویم قیمتی، نوع هواپیما، نوع ایرلاین‎ها و همین‎طور رزرو رفت‏ و برگشت مقصد مورد نظر شما را در سفر هوایی مقرون به‎صرفه‏ای همراهی خواهند کرد.

 

سفر زمینی به اردبیل

اکنون تصور می‏کنیم بودجه پایینی برای سفر دارید یا به‏دلیل ترس ‎از ارتفاع ترجیح می‏دهید به‎صورت زمینی به اردبیل سفر کنید. بد نیست بدانید این شهر به شبکه ریلی و راه‎آهن کشور متصل نشده است و امکان سفر با قطار را ندارد؛ اما می‎توانید سفر زمینی خود را به‎وسیله اتوبوس یا خودروی شخصی برنامه‌ریزی نمایید. شما می‎توانید با خودروی شخصی از چندین مسیر زیبا از تهران به اردبیل سفر کنید، اولین مسیر، اتوبان تهران_قزوین و قزوین به رشت خواهد بود که در ادامه به مقصد اردبیل مسیر خود را ادامه می‎دهید. مسیر دیگر، تهران به زنجان و سپس زنجان به اردبیل است. شما می‎توانید در طول مسیر، توقف کنید و از دیدن زیبایی‏های مسیر لذت ببرید. در نظر داشته باشید که سفر با خودروی شخصی با خستگی ناشی از رانندگی، خواب‏آلودگی و خطر تصادفات جاده‎ای همراه است. سفر با خودروی شخصی تا زمانی می‎تواند انتخاب مناسبی باشد که مسیر کوتاهی در پیش داشته باشید. گزینه دیگر برای سفر به اردبیل استفاده از اتوبوس‌ خواهد بود. رزرو بلیط اتوبوس، هزینه‌های سفرتان را به طرز چشم‎گیری کاهش می‎دهد؛ اما فضای محدود و خستگی راه، ممکن است برای سفرهای طولانی کلافه‎کننده باشد. بنابراین برای سفری راحت، ایمن و مقرون به‎صرفه بهتر است تصمیمی درست و هوشمندانه بگیرید.

خرید بلیط اردبیل به صورت رفت و برگشت در اردبیل

با فلای تودی بلیط رفت‏ و برگشت سفرتان را رزرو کنید

بعد از انتخاب مقصد سفرتان، مهم‏ترین موضوع، تهیه بلیط از یک وب‏سایت معتبر است. اکنون که تصمیم دارید بلیط اردبیل را به‎صورت آنلاین رزرو نمایید، وب‎سایت فلای تودی یک پیشنهاد عالی برای شما خواهد بود. کافیست به وب‎سایت فلای تودی مراجعه کنید تا با امکانات و خدمات ویژه این وب‎سایت آشنا شوید. فلای تودی با ارائه خدمات بلیط چارتر و لحظه آخری، تجربه خریدی ارزان را برای شما فراهم می‏کند. علاوه‌بر این خدمات پیگیری خرید، راهنمای سفر، پشتیبانی 24 ساعته را نیز در این وب‏سایت دریافت خواهید کرد. همچنین برای لغو بلیطتان می‎توانید به فلای تودی اعتماد کنید تا در اسرع وقت ضمن کنسلی بلیطتان، هزینه پرداخت‎شده را بازپس گیرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان