هواوی از رقیب ۱۲۰۰ دلاری اپل و سامسونگ رونمایی کرد

گوشی میت ۶۰ پرو پلاس هواوی در آزمون دوربین DxOMark نتایج شگفت‌انگیزی را رقم زد و قوی‌تر از رقبا ظاهر شد.

هواوی میت 60 پرو پلاس در آزمون دوربین DxOMark جایگاه برتر این رتبه‌بندی را کسب کرده است. Huawei Mate 60 Pro Plus برای نشستن در صدر جدول گوشی‌های برتر، رقبایی همچون آیفون 15 پرو مکس، پیکسل 8 پرو و اوپو فایند X6 پرو را پشت‌سر گذاشت.

به گزارش جهان صنعت نیوز، پرچم‌دار جدید هواوی در آزمون دوربین DxOMark گوی رقابت را از هواوی P60 پرو ربوده و با کسب امتیاز 157، یک پله بالاتر از این گوشی ایستاده است.

هواوی از رقیب 1200 دلاری اپل و سامسونگ رونمایی کرد

اکنون گوشی هواوی میت 60 پرو پلاس در دسته‌بندی دوربین، در جایگاه بهترین گوشی قرار دارد و به‌نظر می‌رسد این جایگاه را مدیون عملکرد دوربین اصلی و قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال آن است که در شرایط نوری مختلف، تصاویر بسیار خوبی را ثبت می‌کند.

دوربین گوشی Mate 60 Pro Plus هواوی گزینه‌ای عالی برای ثبت تصاویر دوستانه و خانوادگی به‌شمار می‌آید. دیافراگم متغیر دوربین به کاربر اطمینان می‌دهد که همه‌ی افراد حاضر در عکس قرار است از نتیجه‌ی تصویر راضی باشند و رنگ پوست افراد را حتی در شرایط کم‌نور، بسیار طبیعی ثبت می‌کند.

دوربین فوق‌عریض گوشی یادشده به کاربر کمک می‌کند تا عکس‌هایی وسیع با جزئیات باکیفیت بگیرد. زوم دوربین نیز در تمامی فاصله‌ها عملکردی چشمگیر دارد و از ثبت هیچ جزئیاتی چشم‌پوشی نمی‌کند.

دوربین هواوی میت 60 پرو پلاس در شرایط کم‌نور، برای ثبت ویدئوها با محدودیت‌هایی جزئی دست‌وپنجه نرم می‌کند.

هواوی از رقیب 1200 دلاری اپل و سامسونگ رونمایی کرد

قیمت گوشی میت 60 پرو پلاس هنوز مشخص نیست؛ اما باتوجه‌به اینکه مدل پایه‌ی این سری 900 دلار قیمت دارد، شایعات از قیمت 1200 دلاری این محصول خبر می‌دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان