طرز تهیه کرامبل سیب دسر سوئدی محبوب و خوشمزه

کرامبل سیب یکی از شیک ترین و خوشمزه ترین دسر ها می باشد که شما می توانید آن را به راحتی تهیه کنید. این کرامبل دارای عطری فوق العاده عالی بوده که از آن می توان برای پذیرایی از مهمان ها استفاده کرد.

طرز تهیه کرامبل سیب دسر سوئدی محبوب و خوشمزه

می توان گفت که کرامبل سیب یکی از خوشمزه ترین دسر های سوئدی می باشد. برای تهیه این دسر از انواع مواد مختلف مانند سیب و به استفاده می شود. برای آماده سازی کرامبل نیاز به زمان زیادی ندارید. لایه رویه کرامبل از سیب کرانچی شده و کره تشکیل شده که به این دلیل یکی از دسر های متفاوت به شمار می آید. طرز تهیه کرامبل سیب، با روشی راحت در این مطلب قرار گرفته است.

دسر طالبی شکم پر و محلبی توت فرنگی دو دسر بسیار جذاب و خوشمزه هستند که برای تهیه این دو دسر متفاوت کافی است تا بر روی آن کلمات کلیک کنید. معمولا در کنار سیب برای تهیه انواع دسر و یا کیک از دارچین برای داشتن عطری بهتر استفاده می شود اما اگر علاقه ای به دارچین ندارید می توان مقدار کمی از آن استفاده کرد. این دسر یا میان وعده را می توان به عنوان پیش غذا و یا عصرانه سرو کرد.

کرامبل سیب خوشمزه

مواد لازم

  • کره 110 گرم
  • سیب 5 عدد
  • به 1 عدد
  • آرد 3/4 پیمانه
  • شکر 1/3 پیمانه
  • پودر قند 1/2 پیمانه
  • دارچین 1 قاشق مربا خوری
  • وانیل 1/4 قاشق مربا خوری

کرامبل سیب خانگی

طرز تهیه کرامبل سیب دسری با طعم بی نظیر

ابتدا برای تهیه کرامبل باید به را پوست بگیرید و خرد کنید. پس از اینکه به را خرد کردید آن را در قابلمه ای با مقداری آب جوش بریزید به مدت 10 دقیقه تا نرم شود. حالا سیب ها را خرد کنید و در تابه ای 30 گرم کره بریزید تا آب شود. زمانی که کره آب شد سیب را بی افزایید و تفت دهید.

سیب را به مدت 1 الی 2 دقیقه تفت دهید و بعد شکر را هم به قابلمه اضافه کنید. بعد از اینکه آب سیب خشک شد دارچن را هم اضافه کنید و در حد مخلوط شدن هم بزنید و سپس حرارت را خاموش نمایید. در کاسه ای مناسب مقدار باقی مانده کره و پودر قند را بریزید.

کره و پودر قند را باهم به خوبی مخلوط کنید. سپس آرد را هم به مخلوط کره و پودر قند اضافه کنید. آرد را با چنگال هم بزنید تا مثل خرده نان شود. ظرف مورد نظرتان را برای سرو دسر بردارید و آن را به خوبی چرب کنید. سپس مخلوط سیب و دارچین را به ظرف اصافه کنید.

در مرحله آخر مخلوط پودر فند، آرد و کره را به ظرف اضافه کنید تا کامل روی مخلوط سیب و به را بگیرد. کرامبل را به مدت 30 دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه قرار دهید و پس از آن سرو کنید. برای مشاهده و تهیه انواع دسر بر روی لینک قرار گرفته شده کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان